Öğretmen Haberleri, MEB Personel, Öğretmen Atamaları, KPSS Hoşgeldiniz.. Bugün


Ana Sayfa Atamalar 2013-2014 ÜCRETLİ ÖĞRETMENLİK BAŞVURULARI 20.06.2013 23:08
2013-2014 ÜCRETLİ ÖĞRETMENLİK BAŞVURULARI




Milli Eğitim Bakanlığı öğretmen açığını tamamen kapatamadığı için açık kontenjanları doldurmak için ücretli öğretmen alıyor. İl ve ilçe milli eğitim müdürlüklerinin yetkisinde yapılan ücretli öğretmen alımları ile açık kontenjanlar dolduruluyor. Açık kontenjanlar daha çok köy okullarında olduğundan dolayı görevlendirmeler daha çok köy okullarına oluyor.

Ücretli öğretmenler girdikleri saat başına ücret alırlar. Resmi ve diğer tatillerde vs mesai ücreti alamazlar. Ücretli öğretmenler  bir haftada en fazla 30 saat ek ders ücreti alabilirler. Daha fazla derse giren ücretli öğretmenler 30 saat üzerindeki dersler için ücret kesinlikle alamazlar.

Ücretli öğretmen alınırken hangi özelliklere dikkat edilir?

Öncelikle okuldaki açık dikkate alınır. Norm kadroya bakılarak ücretli öğretmenin görevlendirilip görevlendirilmemesine karar verilir. İhtiyaç olan branştan başvuru varsa öncelikle olarak o kişi görevlendirilir. Mesela;  A okulunda matematik öğretmeni açığı var. Başvuruda bulunanlar arasında matematik öğretmeni varsa o görevlendirilir. Matematik öğretmeni yoksa eğer fen bilgisi ya da diğer sayısal bölüm mezunları görevlendirilir. Eğer bir okul için birden fazla uygun aday var ise kpss puan üstünlüğüne göre görevlendirme yapılır.

 

Ön lisans mezunları ücretli öğretmenlik yapabilir mi?

Normal koşullarda yapamazlar. Fakat ülkemizin bazı bölgelerinde öğretmen açığını kapatmak pek mümkün olmuyor. Lisans mezunu ücretli öğretmenlerle kapatılamayan açık kontenjanlar  ön lisans mezunları ile kapatılabiliyor. Öncelik sırasına göre yazarsak;  eğitim fakültesi – diğer lisans mezunları – ön lisans mezunları…

2013-2014 Ücretli Öğretmenlik Başvuruları ne zaman yapılır?

Ücretli öğretmenlik başvuruları genel olarak eylül-ekim gibi ilçe ve il milli eğitim müdürlüklerinin inisiyatifi ile başlar. Norm kadrolar ancak il içi,il dışı, ilk atama, özür tayinlerinden sonra ancak belli olabildiği için ücretli öğretmenlik başvurularının daha önceden yapılması pek uygun değildir.

GÜNCELLEME

Yorum bölümünde çok fazla sorulan sorular:

1) Önlisans mezunlarını ücretli öğretmenlik yapabilir mi?

Evet yapabilirler fakat öncelik eğitim fakültesi ve lisans mezunlarındadır. Açık kapatılamamış ise önlisans mezunlarına şans verilir.

2) Üniversite 3.sınıf ya da 4.sınıf öğrencisiyim. Ücretli öğretmenlik yapabilir miyim?

Evet yapabilirsiniz. Ama şansınız çok düşüktür.

3)Ücretli öğretmenlik için okullara başvuru yapmamıza gerek var mı?

Hayır yok. Başvurular ilçe memlerdeki başvuru formuna, online başvuru yoksa bizzat ilçe memlere yapılacaktır.

4) Başvurular ne zaman başlayacak?

Yetki ilçe memlerde olduğu için her ilçe milli eğitim istediği zaman başlatabilir. İlk atamalar yapılmadan önce normlar tam belli olmadığı için başvuruların alınması pek sağlıklı olmayacağı için genel olarak Eylül’ün ilk haftası başvurular alınır ve ilk atamalar yapıldıktan sonra ücretli öğretmenlik görevlendirmeleri yapılır.

 

Sorularınızı alt kısımdaki yorum kısmına yazarsanız sitemiz editörleri sorularınızı en kısa zamanda cevaplayacaktır.

(Ücretli öğretmenlik başvuruları başladığı zaman duyuruları bu sayfadan ve facebook sayfamızdan duyurucağız. Takipte kalmak için facebook sayfamızı da beğenebilirsiniz.  https://www.facebook.com/ogretmenhaberlericom )

 

*** ÜCRETLİ ÖĞRETMEN ALIMI DUYURUSU YAPAN İLLERE ULAŞMAK İÇİN ALTTAKİ LİNKE TIKLAYIN

http://ogretmenhaberleri.com/ucretli-ogretmen-alimi-yapmaya-baslayan-iller.html

 

Bu yazıya ait tüm haklar OgretmenHaberleri.Com’a aittir. “ogretmenhaberleri.com” şeklinde link verilmesi halinde içerik kullanılabilir. Link vermeden yapılan alıntılar için yasal takip yapılacaktır.©

 


Gelen Aramalar:ücretli öğretmenlik başvuruları 2013,ücretli öğretmenlik başvuruları,sözleşmeli öğretmenlik,vekil öğretmenlik başvuruları,ücretli öğretmenlik başvurusu,ücretli öğretmenlik başvuru,vekil öğretmenlik başvuruları 2013,sözleşmeli öğretmen alımı,ücretli öğretmenlik başvuruları ne zaman,2013 ücretli öğretmenlik başvuruları

Sosyal Medya
Paylaş
Benzer Haberler
zeka oyunları kursu zeka oyunları kursu

Milli eğitim bakanlığı Öğretmen Yetiştirme ve Geliştirme Genel Müdürlüğü tarafından Zeka Oyunları Kursu düzenlenecektir. […]


Sinem Tarafından 07.07.2013, 21:01 ' da eklendi.

 


Cevapla

Bilgilendirici bir yazı olmuş. Tesekkurler.


arzu akın Tarafından 09.07.2013, 14:26 ' da eklendi.

 


Cevapla

lütfen boş olan yaz okulu veya ücretli öğretmenlik yerlerini yazınız tşk


Öğretmen Haberleri Tarafından 09.07.2013, 16:00 ' da eklendi.

 


Cevapla

Atamalar yapıldıktan sonra il milli eğitim kendi sitesinden duyuru yapar arzu hanım…


tülay aktaş Tarafından 11.07.2013, 9:48 ' da eklendi.

 


Cevapla

başvuru tarihleri ne zamn başlıyo acaba?


NURTEN Tarafından 11.07.2013, 23:10 ' da eklendi.

 


Cevapla

BATMANA ÜCRETLİ ÖĞRETMEN OLARAK GİTMEK İSTİYORUM AMA ÇOK KARALIYORLAR O KADAR MI KÖTÜ DİĞER SORUMDA ÖĞRETMENLERE LOJMAN VERİLİYORMU YOKSA KİRAYA ÇIKILIYOR CEV. YAZARSANIZ SEVİNİRİM


aysun güneykaya Tarafından 15.07.2013, 18:36 ' da eklendi.

 


Cevapla

fizik öğretmeniyim.önümüzdeki dönemde Ankara Demetevlerde ücretli öğretmenlik yapmak istiyorum.ankaraya yeni taşınacağım için bilmiyorum.aceba Demetevler civarında okul bulabilirmiyim?ya da ne yapmam gerekiyor?bilgisi olan cevap verirse çok sevineceğim.


abdulkadir Tarafından 16.07.2013, 21:27 ' da eklendi.

 


Cevapla

sakarya üniversitesi türk dili edebiyatı mezunuyum sözleşmeli öğretmenlik yapmak istiyorum ilgilendiğiniz için teşekkür ederim


Öğretmen Haberleri Tarafından 17.07.2013, 2:17 ' da eklendi.

 


Cevapla

Tülay Hocam; İlk atamalar da bittikten sonra normlara göre değerlendirme yapılır ve eylülün başlarında başvurular başları.

Nurten Hocam; Batman nasıl bir yer bilmiyorum. Boşta lojman varsa ücretli olsanız dahi kalabilirsiniz. Yer konusunda sıkıntı varsa tabi ki öncelik kadrolu öğretmenlerdedir.

Aysun Hocam; Maalesef Ankara’yı bilmiyorum. İl-ilçe milli eğitime başvurular açıldığı zaman başvurabilirsiniz.

Abdulkadir Hocam; Rica ederiz…


çiğdem Tarafından 19.07.2013, 13:07 ' da eklendi.

 


Cevapla

Erzurum da ücretli öğretmenlik yapmak istiyorum.Başvuru tarihi en son ne zaman ilgilendiğiniz teşekkür ederim.


yunus Tarafından 20.07.2013, 18:38 ' da eklendi.

 


Cevapla

adıyman unıversıtesı mezunuyum ücretli öğretmenlık yapmayı dusunuyom aylık ücret net ne kadar bılen varsa paylaşabılırmı …. teşekür ederim.


Öğretmen Haberleri Tarafından 21.07.2013, 14:34 ' da eklendi.

 


Cevapla

Çiğdem Hocam: Kesin bir tarihi olmamakla beraber okulların açılması ile beraber – + 1 haftadır genelde.

Yunus Hocam: Girdiğiniz saat başına göre değişir. Tatil olmayan ve full çalıştığınızda bir ayda ortalama olarak 1000 lira alırsınız.


Özlem Tarafından 22.07.2013, 0:15 ' da eklendi.

 


Cevapla

Merhaba, alımlar neye göre yapılıyor peki? Kpss puanı, okul ortalaması filan; ölçüt nedir? Teşekkürler


cihan cakar Tarafından 23.07.2013, 14:30 ' da eklendi.

 


Cevapla

Erzurumda ucretli ogretmenlik yapmak istiyorum hangi ilcelerde yapabilirim yardimci olursaniz sevinirim ..


Öğretmen Haberleri Tarafından 01.08.2013, 14:29 ' da eklendi.

 


Cevapla

cihan cakar:
açık bulunan tüm ilçelere başvuru yapabilirsiniz.


leyla Tarafından 29.07.2013, 1:43 ' da eklendi.

 


Cevapla

işletme mezunuyum ücretli ögretmenlik için başvuru yapabiliyormuyum.??ve hangi branşlarda yapabilirim.???


Öğretmen Haberleri Tarafından 01.08.2013, 14:31 ' da eklendi.

 


Cevapla

leyla:

öncelik yazımızda belirttiğimiz gibi eğitim fakültesi mezunlarına yöneliktir. Eğer açık kapatılamazsa işletme bölümü olmanıza rağmen ücretli öğretmen olarak görevlendirilebilirsiniz.
Özel yeteneğinizin olup olmadığı sorulur. Ona göre bir branşa gidebilirsiniz. Ama daha çok okul öncesi, sınıf öğretmenliği, beden eğitim,müzik,din kültürü vs gibi branşlar önceliklidir.


melike Tarafından 29.07.2013, 2:40 ' da eklendi.

 


Cevapla

Okulu kendimiz seçip direkt okula basvuruda bulunabiliyormuyuz yoksa il ya da ilce milli eğitime gitmemiz gerekiyor mu?


Öğretmen Haberleri Tarafından 01.08.2013, 14:31 ' da eklendi.

 


Cevapla

melike
il-ilçe milli eğitime başvuruda bulunuyorsunuz


kübran Tarafından 29.07.2013, 11:08 ' da eklendi.

 


Cevapla

başvuru tarihi gün ay olarak ne zaman başlıyor acaba


Öğretmen Haberleri Tarafından 01.08.2013, 14:32 ' da eklendi.

 


Cevapla

kübran:
özür tayinleri ve ilk atamalar bittikten sonra norm durumlarına bakılır ve başvurular başlar. tahminen okulların açıldığı dönem + – 1 hafta


resul Tarafından 30.07.2013, 2:49 ' da eklendi.

 


Cevapla

ünvsite 3. sınıfım ücretli öğretmenlik yapabilir miyim


Öğretmen Haberleri Tarafından 01.08.2013, 14:33 ' da eklendi.

 


Cevapla

resul
geçerli olan son diplomanız lise olduğu için yapamazsınız.


SEYRAN Tarafından 31.07.2013, 11:24 ' da eklendi.

 


Cevapla

başvurular ne zaman olacak


Öğretmen Haberleri Tarafından 01.08.2013, 14:33 ' da eklendi.

 


Cevapla

seyran
özür tayinleri ve ilk atamalar bittikten sonra norm durumlarına bakılır ve başvurular başlar. tahminen okulların açıldığı dönem + – 1 hafta


kemal Tarafından 31.07.2013, 11:58 ' da eklendi.

 


Cevapla

sadece köyde değil şehir merkezindeki okullarda bile ücretli öğretmenler var ama bu ücretli öğretmenler öğrenciler için cok faydalı olmuyor nedeni hem deneyimsizler hemde nasıl olsa 3 gün sonra gideceğim diye çok fazla çalışmıyorlarolan gene çocuklara oluyor ve de meb eitimde reform yapıyor sözdehepsi yalanbi ülke halen ücretli öğretmen çalıştıyorsa ve bu sayıda çookksa o ülke tamgelişmiş bir ülke değildir yada tam demokrasi yoktur parası olan okusun olmayan ne olursa olsun anlayışı maalesef kimseye inancım ve güvenim kalamadı kimse kalkıp ta eğitim çooook sey başardık demesin lütfennnnnnnnnnnnnn


eylul Tarafından 01.08.2013, 9:31 ' da eklendi.

 


Cevapla

Kemal bey kusura bakmayin ama o.ulke esit davranmiyorsa ve sinav sonuclari uzerine kendi kafalarina gore not veriyorlarsa ucretli ogretmenler artar evet gelismemis bir ulkeyiz cunku bu ulkude herker kendi isine bakmiyor sistemin allak bullak ederse yonetim sonuclar bu hale gelir.Ayrica her ucretli ogretmende deneyimsiz kotu olarak anilamaz kimse kimseye posta koymazsa gercekten.hak ederek atamalar yapilsa bu konumda kimse olmaz.Kpss sinavina.yeni.girdim ancak genel yetenekten.bir.kac.soruyo.bos.birakmama ragmen bos sorum.yok.gosteriliyorum.yanlislarim.nedense artmis siz neyden bahsediyorsunuz.


feray Tarafından 01.08.2013, 13:10 ' da eklendi.

 


Cevapla

Ben iktisat mezunuyum ve şu an türk dili ve edebiyatı 4.sınıf öğrencisiyim.
Ücretli öğretmenlik yapabilir miyim acaba cevap verirseniz çok sevinirim.teşekkürler


Öğretmen Haberleri Tarafından 01.08.2013, 14:34 ' da eklendi.

 


Cevapla

Feray
Son diplomanız lise düzeyinde olduğu için yapamazsınız.


şükran Tarafından 01.08.2013, 14:26 ' da eklendi.

 


Cevapla

BEN AÖF TÜRK DİLİ VE EDEBİYAT SON SINIF ÖĞRENCİSİYİM ÜCRETLİ ÖĞRETMEN OLARAK GÖREV YAPMAK İSTİYORUM.YAPMAMDA BİR ENGEL YOKSA GEREKLİ ŞARTLAR NEDİR?


Öğretmen Haberleri Tarafından 01.08.2013, 14:35 ' da eklendi.

 


Cevapla

Şükran
Son diplomanız lise düzeyinde olduğu için yapamazsınız. Ünv diplomanızın olması gerek.


Özlem Tarafından 01.08.2013, 15:58 ' da eklendi.

 


Cevapla

Keşke benim soruma da bir cevap verseydiniz. Bilmiyorsanız dahi bir bilgim yok gibi mesela!


Öğretmen Haberleri Tarafından 02.08.2013, 9:55 ' da eklendi.

 


Cevapla

Özlem:
Herkese cevap yazma gibi bir zorunluluğumuz yok. Elimizden geldiğince sizlere yardımcı olmaya çalışıyoruz.Sizin yorumunuz da gözden kaçmış. İhtiyaç gözönüne alınarak branş ve kpss puanı en önemli kriterdir.


yusuf Tarafından 02.08.2013, 14:31 ' da eklendi.

 


Cevapla

20 sene oku sonra ücretli köle ol… ama unutmayın zalim iktidarlar yıkılmaya mahkumdur…..


hilal Tarafından 02.08.2013, 15:03 ' da eklendi.

 


Cevapla

ben iki yıllık antep üniversitesi mezunuyum. bu yıl mezun oldu ücretli veya sözleşmeli öğretmnlik yapa bilirmiyimm? yapa bilirsem n nereye kimlere başvurmalıyım yarımcı olursanız sevinirim… çocuk gelişimi mezunuyum… teşekkür ederim.


Öğretmen Haberleri Tarafından 02.08.2013, 17:53 ' da eklendi.

 


Cevapla

Hilal: Sözleşmeli öğretmenlik değil ücretli öğretmenlik… Öncelikli olarak lisans mezunları ücretli öğretmen olarak görevlendirilir. Açık kapatılamaması halinde ön lisans mezunlarına fırsat doğar. Bu yüzden görev yapabilme ihtimaliniz vardır. İl ve ilçe milli eğitimlere başvuruda bulunmanız gerekmektedir.


arzu şahin Tarafından 03.08.2013, 0:26 ' da eklendi.

 


Cevapla

ben ilahiyat mezunuyum kpss ‘ye girmedim .acaba sözleşmeli öğretmen olabilmek için başvurabilir miyim?


Fatma ALTINKAYNAK Tarafından 03.08.2013, 0:36 ' da eklendi.

 


Cevapla

2005 YILI AÖF KAMU YÖNETİMİ MEZUNUYUM. FORMASYONSUZ ÜCRETLİ ÖĞRETMENLİK YAPABİLİR MİYİM?


gülfem Tarafından 03.08.2013, 1:05 ' da eklendi.

 


Cevapla

eğitim fakültesi şartmı acaba? coğrafya bölümü mezunlarıda yapabilirmi? teşekkürler..


Öğretmen Haberleri Tarafından 03.08.2013, 10:43 ' da eklendi.

 


Cevapla

öncelik eğitim fakültesi mezunlarındadır. ama diğer bölümler de atanabilmektedir. 2 yıllık bölümler bile görevlendirilebiliyor.


gurbet Tarafından 03.08.2013, 2:38 ' da eklendi.

 


Cevapla

zonguldak’ta ücretli öğretmenlik yapmak istiyorum ama meb in sitesinde henüz başvuru tarihleri açıklanmamış . başvuruları kaçırmak istemiyorum. Ne zaman olacağını biliyor musun tahmininize göre hangi tarihlerde olur? ilginize şimdiden teşekkür ederim…


Öğretmen Haberleri Tarafından 03.08.2013, 12:51 ' da eklendi.

 


Cevapla

Özür tayinleri ve ilk atamalar yapıldıktan sonra başvurular açılır. Başvurular başlayınca bu sayfadan duyuru yaparız. Ayrıca facebook öğretmen sayfamızdan da takip edebilirsiniz.


Seda Tarafından 03.08.2013, 3:55 ' da eklendi.

 


Cevapla

Ön lisans mezunuyum ve şuan ikinci öğretim olarak lisans eğitimime devam ediyorum. Ön lisans diplomamla ücretli öğretmenlik başvurusu yapabilir miyim ? Teşekkürler.


Öğretmen Haberleri Tarafından 03.08.2013, 12:51 ' da eklendi.

 


Cevapla

Öncelik eğitim fakültesi mezunlarındadır. Açık kapatılamazsa ön lisans mezunlarına da görev verilir. Özellikle köy okullarında bir hayli ön lisans mezunu ücretli öğretmen vardır.


hatice Tarafından 03.08.2013, 4:23 ' da eklendi.

 


Cevapla

fizik bölümünden yeni mezun oldum formasyonsuz ücretli öğretmenlik yapabilirmiyim.


Öğretmen Haberleri Tarafından 03.08.2013, 12:49 ' da eklendi.

 


Cevapla

öncelik eğitim fakültesi mezunlarındadır. sonra siz değerlendirmeye alınırsınız. görevlendirme ihtimaliniz ihtiyaca göre yüksektir.


ismail Tarafından 03.08.2013, 10:36 ' da eklendi.

 


Cevapla

merhaba ben bu yil yeni cografya ogretmenliginden mezun oldum ve diplomayi bizim okul biraz gec veriyor demem o ki gecici mezuniyet belgesi ile ucretli ogretmenlige basvurabilirmiyim ? cevablarsaniz sevinirim simdiden tesekkurler


Öğretmen Haberleri Tarafından 03.08.2013, 12:50 ' da eklendi.

 


Cevapla

Tabi ki başvurabilirsiniz.


GÜLSÜM Tarafından 03.08.2013, 14:38 ' da eklendi.

 


Cevapla

ücretli ögretmenlik başvuruları ne zaman başlıyor tam olarak bilginiz varmı?


Öğretmen Haberleri Tarafından 03.08.2013, 14:43 ' da eklendi.

 


Cevapla

özür tayinleri ve ilk atamalar bittikten sonra.eylül ayının başlarında


sabahattin Tarafından 03.08.2013, 14:46 ' da eklendi.

 


Cevapla

ben fen fakültesi matematik bölümünden mezunum ve bu seneki kpss p1 65, p2 63, p3 57 aldım acaba bu kpss puanı ile başvurabiliyormuyum…


Öğretmen Haberleri Tarafından 03.08.2013, 14:53 ' da eklendi.

 


Cevapla

kpss puanınız olmasa bile başvurabilirsiniz. tabi başvurduğunuz yerdeki açık sayısı önemli.
ş.urfa da 2 yıllık hayvan yetiştiriciliği mezunu bile sınıf öğretmeni olarak görevlendirildi. Tabi merkezi yerlerde kpss puan üstünlüğü ve mezun olunan bölüm çok önemli.


canan Tarafından 03.08.2013, 17:17 ' da eklendi.

 


Cevapla

ben açıköğretim fakültesi türk dili ve edebiyatı bölümü okudum.öğretmenlik yapabilir miyim bilgi olan biri cevap yazabilir mi lütfen.


Öğretmen Haberleri Tarafından 03.08.2013, 17:23 ' da eklendi.

 


Cevapla

Başvurduğunuz yerdeki açık sayısına göre yapabilirsiniz. Tabi öncelik eğitim fakültesi mezunlarındadır. Bu yüzden merkez milli eğitimlerden ziyade daha kırsaldaki ilcelere basvuru yapmanız şansınızı arttırır.


meltem Tarafından 03.08.2013, 22:17 ' da eklendi.

 


Cevapla

burada yanlış bir bilgilendirme var, benim öğrenci olan birçok arkadaşım ücretli öğretmenlik yapabildiler. Eğer öğretmen bulunamıyorsa sıranın ya da hakkın lise mezunlarına geçtiği de görülmekte.


Öğretmen Haberleri Tarafından 03.08.2013, 23:44 ' da eklendi.

 


Cevapla

Meltem:

Yazımızı okuduysanız eğer normal şartlarda önlisans mezunları bile öğretmenlik yapamazlar diye bir ifade ekledik. Ama koşullar ve tercihler nedeniyle ne yazık ki görevlendirmeler yapılmaktadır.
Defalarca belirttiğimiz gibi öncelik eğitim fakültesi mezunları-sonrasında diğer lisans mezunları sonrasında ise ön lisans mezunlarındadır. Bunlardan sonra geriye zaten açık kalmıyor. Sizin mantığınızla evet ilköğretim mezunları bile görev yapabilir.ön lisans-lise-ilköğretim diye devam ediyor. Ama bu uygulamada mümkün değil.TORPİLİ olanlar hariç tabi…


neslihan Tarafından 04.08.2013, 0:34 ' da eklendi.

 


Cevapla

merhaba.ben açık ögretimden mezun oldum ön lisans olarak dgs’le de 4 yıllığa tamamlıyorum ve şuan 3.sınıftayım.ücretli öğretmenlik için başvursam diplomam önlisans olarak mı görülür ve başvurum netice verir mi (ihtiyaç olursa tabii)


Öğretmen Haberleri Tarafından 04.08.2013, 0:47 ' da eklendi.

 


Cevapla

sanırım önlisans olarak görünür. dediğiniz gibi ihtiyaç olması halinde görevlendirilebilirsiniz. tabi ki bildiğiniz gibi öncelik lisans mezunlarında.


Sinem Tarafından 04.08.2013, 1:54 ' da eklendi.

 


Cevapla

Ücretli öğretmenlik basvuru tarihi ne zzaman ?


Öğretmen Haberleri Tarafından 04.08.2013, 11:59 ' da eklendi.

 


Cevapla

Eylülün başları gibi.


nurdan Tarafından 04.08.2013, 13:45 ' da eklendi.

 


Cevapla

Ben adelet aöf mezuyum, bu sene mezun oldum, adalet ve hukuk dersini branş ders olarak bu sene ortaokullara koymuşlar, benim bu derslere ücretli öğretmen olarak girebilme şansım var mı? kpss önlisans puanımda 75 ve balıkesirde ikamet ediyorum, bilgilendirirseniz çok memnun olurum.


Öğretmen Haberleri Tarafından 04.08.2013, 16:08 ' da eklendi.

 


Cevapla

Tabi açık varsa ve o açık başvuran nitelikli kişilerle kapatılmaya çalışılır.


eray Tarafından 04.08.2013, 18:46 ' da eklendi.

 


Cevapla

arkadaşlar fırsat verilse öğretmen olacaksınız lakin ama şöyle bir baktım 61 yorumun yarısından çoğu daha önce sorulmuş soruların tekrarı, kalan yarısı da söz konusu yazıda değinilmiş konular, insaf… (kimse de kızıp sinirlenmesin mübarek günlerde günaha sokmayalım birbirimizi…)


Öğretmen Haberleri Tarafından 04.08.2013, 23:25 ' da eklendi.

 


Cevapla

:) Haklısınız.


haci sosur Tarafından 04.08.2013, 18:59 ' da eklendi.

 


Cevapla

tam istediğim gibi bir yazı acaba bende öğretmen olabilirmiyim önlisans muznuyum


Öğretmen Haberleri Tarafından 04.08.2013, 23:24 ' da eklendi.

 


Cevapla

haci:
olabilirsiniz.


haci sosur Tarafından 04.08.2013, 19:00 ' da eklendi.

 


Cevapla

şırnak ta sözleşmeli öğretmenlik yapmak istiyorum


Melike Şahin Tarafından 05.08.2013, 1:01 ' da eklendi.

 


Cevapla

Antalyada ücretli öğretmenlik yapmak istiyorum.Bilgilendirmeleriniz için şimdiden tesekkr ederm


muhammed Tarafından 05.08.2013, 3:15 ' da eklendi.

 


Cevapla

bilgilendirmeleriniz ve duyarlılığınız için sonsuz teşekkürler aklımda soru işareti kalmadı…:))))


ilknur Tarafından 05.08.2013, 19:58 ' da eklendi.

 


Cevapla

okullara ayrı ayrı başvuru yapmak mı? ilçe meb.e başvuru yapmak mı? daha avantajlı olur. ve her okul müdürü birazda kendi inisiyatifiyle başvuru tarifi oluşturuyor. bunlardan tek tek nasıl haberimiz olabilir? tarihlerini kaçırmak istemiyorum. teşekkürler


Öğretmen Haberleri Tarafından 05.08.2013, 22:26 ' da eklendi.

 


Cevapla

Benim bildiğim ve gördüğüm okullara başvuru yapılmıyor. En azından çalıştığım ilde…


hülya Tarafından 05.08.2013, 23:39 ' da eklendi.

 


Cevapla

bilgiler için teşekkürler benim sorum fen edebiyat mezunuyum fakat geçen yıl formasyon sertifikasınıda aldım yani alımlarda eğitim fakültesi mezunu olarak mı sayıyorlar formasyonu olanlarıda şimdiden teşekkürler..


Öğretmen Haberleri Tarafından 05.08.2013, 23:54 ' da eklendi.

 


Cevapla

Başvuru yaparken diploma bilgilerinizi yazıyorsunuz. Formasyonu da eklerseniz eğitim fakültesi gibi değerlendirmeye alınırsınız.


şükran sertkol Tarafından 06.08.2013, 10:22 ' da eklendi.

 


Cevapla

işletme fakültesi mezunuyum. ücretli öğretmenlik yaptım.öğrencilere daha faydalı olmak için formasyon almak istiyorum.bilgileddirirseniz sevinirim .teşekürler…


ERDEM Tarafından 06.08.2013, 13:27 ' da eklendi.

 


Cevapla

Ben 7 senedir erzurumda yapıyorum ücretli öğretmelik ilçede tabi.ilçe milli eğitim müdürlüğüne geliyorsunuz evrakları veriyorsunuz. okullar açılığında köylere gönderiyorlar örneğin doğum iznine çıkan bir bayanın yerine yada askere giden birinin yerine.lofman her şey var okularda.tek sıkıntı kadrolu kadar maaaşı yüksk değil 2013 de 1100 lira falandı.artı başka memleketten gelenler için çok zor ilk önce erzurum halkı göreve başlar biterse başka memleketten alırlar.başvuru tarihleride okullar açılmadan 15 ün önce bilemedin 20 gün.belediyeden anons yaparlar kpss punanına göre bakar öyle gönderirler yukardan aşağı kısaaca :)


hulya Tarafından 07.08.2013, 2:10 ' da eklendi.

 


Cevapla

arkadaşlar istanbulda ücretli öğretmenlik başvurusu başlayan ilçeler nereler. bilgilerimizi paylaşalım :)


elif Tarafından 07.08.2013, 11:08 ' da eklendi.

 


Cevapla

2013 ücretli ögretmenlik ders saati ücreti ne kadar bilen var mı arkadaşlar?


hatice Tarafından 07.08.2013, 18:18 ' da eklendi.

 


Cevapla

izmir de başvurular başladı mı ??


Öğretmen Haberleri Tarafından 07.08.2013, 22:47 ' da eklendi.

 


Cevapla

Eylül gibi başlar.


Selim Çapkur Tarafından 07.08.2013, 23:38 ' da eklendi.

 


Cevapla

Ücretli öğretmenin hakları var mıdır ? Yoksa amele pazarından amele gibi toplayıp çalıştırıp gönderiyorlar mı ?


Öğretmen Haberleri Tarafından 08.08.2013, 7:10 ' da eklendi.

 


Cevapla

Maalesef bir bakıma öyle. Elbette hakları vardır ama kayda değer pek birşey yok maalesef.


Nuran Tarafından 08.08.2013, 16:30 ' da eklendi.

 


Cevapla

Ücretli öğretmenlik yaparken formasyon alabilir miyim ? Bir de muhtemel maaş ne kadar oluyor ücretlide? Tşk’ler.


Öğretmen Haberleri Tarafından 08.08.2013, 16:45 ' da eklendi.

 


Cevapla

Alabilirsiniz… Çalıştığınız ders saatine göre değişir. Ama eğitim yılında genel olarak 1000-1100 lira civarlarında bir para alırsınız.


Nuran Tarafından 08.08.2013, 23:23 ' da eklendi.

 


Cevapla

Çok teşekkür ederim.. Aklıma takılan şu: formasyonunun belirli bir dönemi staj diyorlar ben o vakit bir okulda çalışıyor olursam nasıl olur durum ?


Öğretmen Haberleri Tarafından 09.08.2013, 9:46 ' da eklendi.

 


Cevapla

Okul müdürünüz anlayışlı olursa esneklik sağlayabilir


emrah Tarafından 09.08.2013, 11:17 ' da eklendi.

 


Cevapla

mereba,besyo antrenörlük eğitimi mezunuyum ücretli öğretmenlik yapabilirmiyim? formasyon yada pedegoji almadım.


Öğretmen Haberleri Tarafından 09.08.2013, 11:36 ' da eklendi.

 


Cevapla

Merhabalar.
Tabi ki olabilirsiniz ama öncelik eğitim fakültesi mezunlarında.


nur Tarafından 10.08.2013, 0:11 ' da eklendi.

 


Cevapla

bu yıl formasyon aldım kpss puanı da fena değil. ilk atama tarihleri, başvurusu nasıl olacağı konusunda bilginiz var mı. 16-29 ağustos tarihleri arasında atama olacağı belirtilmiş ama nereye nasıl başvurulacağı belirtilmemiş. lütfen yardımcı olursanız sevinirim.


Öğretmen Haberleri Tarafından 12.08.2013, 13:23 ' da eklendi.

 


Cevapla

Takvim daha yayınlanmadı. Online başvuru yapılıyor zaten.


emilah Tarafından 10.08.2013, 14:36 ' da eklendi.

 


Cevapla

iyi günler ben ön lisans mezunuyum ücretli öğtermenlik için başvuru yapacam ama nasıl olacak ne zaman olacak bır bılgılm yok bılglendrırsenız svınırım simdiden teskler..


Öğretmen Haberleri Tarafından 12.08.2013, 13:23 ' da eklendi.

 


Cevapla

İlk atamalar yapıldıktan sonra normlar güncellenir ve başvurular genelde internet üzerinden yapılır. Tahminen eylül gibi başlar.


Nuran Tarafından 10.08.2013, 18:44 ' da eklendi.

 


Cevapla

Bütün cevaplarınıza minnettarım. Ben şöyle sormak istemiştim formasyonun son dönemindeki staj, üniv’in belirlediği ayrı bir yerde mi olur yoksa benim okulda çalıştığım süre staj yerine geçer mi? İkinci bir sorum da şudur: Son dönemde öğretmenlere yapılan zamdan ücretliler de etkilenecek mi ? Çok sağolun..


Öğretmen Haberleri Tarafından 12.08.2013, 13:22 ' da eklendi.

 


Cevapla

1.sorunuz hakkında detaylı bilgim yok maalesef.
2.soru. Maalesef hayır. Zam taban aylığına geldiği için ek ders aile yardımı vs gibi kalemlerde artış yok.


merve Tarafından 10.08.2013, 20:16 ' da eklendi.

 


Cevapla

anadolu liseleri, teknik liseler ya da meslek liselerinde ücretli öğretmenlik yapılabiliyor mu?


Öğretmen Haberleri Tarafından 12.08.2013, 13:21 ' da eklendi.

 


Cevapla

Cevap verdim sanırım bu soruya.


esra Tarafından 10.08.2013, 22:33 ' da eklendi.

 


Cevapla

ya ben onlısans bıtırdım. bı yandanda acıktan edebıyet okuyrm3 sınıfımamaalltn bı dersım var.edebıyatcı olark ogrtmnlık yapmkıstıyrm arkdsm3 sınftyken ucretlı ogt yapaıyo ama alttn dersın olunca olmuyo dedı.bı yandanda ıkı yıllk dıplomam mevcut.artık olmazsa onla yapcam.alttn dersımolnca yabılıyomuyum yapamıyomuyum???


Öğretmen Haberleri Tarafından 12.08.2013, 13:19 ' da eklendi.

 


Cevapla

yapabilirsiniz tabi. ama açık sayısı önemli. öncelik eğitim fakültesi ve lisans mezunlarında


vahdet Tarafından 11.08.2013, 0:21 ' da eklendi.

 


Cevapla

din kültürü öğretmenliği 3, sınıf öğrencisiyim açık olması durumunda ücretli öğretmenliğe başvurabilirmiyim.


Öğretmen Haberleri Tarafından 12.08.2013, 13:18 ' da eklendi.

 


Cevapla

tabi ki. ama öncelik eğitim fakültesi ve lisans mezunlarında


cemile Tarafından 11.08.2013, 10:57 ' da eklendi.

 


Cevapla

merhaba ben açıköğretimde türkdili ve edebiyatı okuyorum 4. sınıf öğrencisiyim ücretli öğretmenliğe başvurmak istiyorum önlisans diplomasını alıp başvurulabilir diye duymuştum bununla ilgili bilginiz var mı ?


Öğretmen Haberleri Tarafından 12.08.2013, 13:18 ' da eklendi.

 


Cevapla

olabilirsiniz fakat öncelik eğitim fakültesi, lisans mezunlarında


merve Tarafından 11.08.2013, 13:14 ' da eklendi.

 


Cevapla

ücretli öğretmenlik anadolu liselerinde , teknik ya da meslek liselerinde yapılabiliyor mu acaba


Öğretmen Haberleri Tarafından 12.08.2013, 13:17 ' da eklendi.

 


Cevapla

Anadolu liseleri çook zor. Meslek liselerinde olabilir.


Fadime Tarafından 11.08.2013, 13:27 ' da eklendi.

 


Cevapla

Bilgisayar öğretmenliği mezunuyum fakat henüz gidip diplomamı alamadım il dışında olduğumdan dolayı. Ücretli öğretmenliğe başvurabilir miyim?


Öğretmen Haberleri Tarafından 12.08.2013, 13:17 ' da eklendi.

 


Cevapla

Geçici mezuniyet belgesi işinizi görür.


zeki colak Tarafından 11.08.2013, 13:39 ' da eklendi.

 


Cevapla

Ben aof isletme 4.sinif ogrencisiyim ucretli ogretmenlik yapabilirmiyim lutfen yardimci olun .


Öğretmen Haberleri Tarafından 12.08.2013, 13:16 ' da eklendi.

 


Cevapla

öncelik eğitim fakültesi, lisans ve önlisans mezunlarında. hala acık kapatılamazsa şansınız olabilir. batıda bu durum cok zor.doğuda iseniz belki…


leyla Tarafından 11.08.2013, 17:43 ' da eklendi.

 


Cevapla

Meraba internet uzerinden basvuru yapabilir miyim acaba yada milli egitim bakanliginimi aramam lazim? Tesekkurler


Öğretmen Haberleri Tarafından 12.08.2013, 13:15 ' da eklendi.

 


Cevapla

genelde il milli eğitimleri online başvuru alıyor. öncelik eğitim fakültesi sonrasında lisans mezunlarında. acık kapanmazsa size sıra gelebilir


leyla Tarafından 11.08.2013, 17:45 ' da eklendi.

 


Cevapla

Ayrica el sanatlari mezunuyum sinif ogretmenligi yapabilir miyim


türkan Tarafından 11.08.2013, 23:33 ' da eklendi.

 


Cevapla

ben batmanda yaşıyorum 2 yıllık muhasebe meznuyum ingilizce sertifikam var acaba ücretli öğretmenlik yapabilme şansım ne kadar olur


Öğretmen Haberleri Tarafından 12.08.2013, 13:14 ' da eklendi.

 


Cevapla

yapabilirsiniz tabi. ama öncelik eğitim ve lisans mezunlarında.


seyhan Tarafından 12.08.2013, 12:54 ' da eklendi.

 


Cevapla

merhabalar tek bir sorum olucak başörtülü öğretmenlik yapılabilir mi?


Öğretmen Haberleri Tarafından 12.08.2013, 13:14 ' da eklendi.

 


Cevapla

eğitim bir sen üyeleri eylemde oldukları ıcın giriyorlar.


ALİ EŞKİ Tarafından 12.08.2013, 16:28 ' da eklendi.

 


Cevapla

tek dersten dolayı mezun olamadım , bu şekli ile ücretli öğretmenlik yapabilir miyim . bölüm bitmeden yani


Öğretmen Haberleri Tarafından 12.08.2013, 18:31 ' da eklendi.

 


Cevapla

Öncelik eğitim fakültesi ve lisans mezunlarında. Açık kapanmazsa şansınız olabilir.


Halit Tarafından 12.08.2013, 16:30 ' da eklendi.

 


Cevapla

Genelde rastladığım kadarıyla il ve ilçe milli eğitim müdürlüklerinden bazıları başvuruları internetten duyuruyorlar ya da hem internetten duyurup hem de internetten online başvuru alıyorlar.Acaba her il veya ilçe müdürlükleri internetten duyuru yapıyor mu acaba.İnternetten duyuru yapılmasını beklemeli miyim..Benim ilgilendiğim yer hala duyuru yapmamış da.


Öğretmen Haberleri Tarafından 12.08.2013, 18:31 ' da eklendi.

 


Cevapla

Tamamına yakını artık online duyuru yapıyor. Özür grubu ve ilk atamalar bitmeden alımlar başlamaz.


berna Tarafından 12.08.2013, 16:37 ' da eklendi.

 


Cevapla

kpss’ye girmeyenler ücretli öğretmenlik yapabilir mi acaba?


Öğretmen Haberleri Tarafından 12.08.2013, 18:32 ' da eklendi.

 


Cevapla

Yapabilirler.


Funda Tarafından 12.08.2013, 16:42 ' da eklendi.

 


Cevapla

Merhaba Ben biraz farklı bir soru soracağım. KPSS sınavına girmeden Serbest Muhasebeci Mali Müşavirlerin sözleşmeli öğretmen olma şansı var mıdır? Şayet varsa, şartları yahut aşamaları nelerdir?


Öğretmen Haberleri Tarafından 12.08.2013, 18:33 ' da eklendi.

 


Cevapla

Öncelik eğitim fakültesi ve diğer lisans mezunlarında.Açık kapanmazsa şansınız olabilir. (ücretli öğretmenliği diyorsunuz sanırım)


handan Tarafından 12.08.2013, 19:29 ' da eklendi.

 


Cevapla

benaöf edebiyat 4.sınıf öğrencisiyim mezun olmam gerekirken olamadım alttan ders var ücretli ögretmenlige başvurdum cevap gelirse diploma isterlerse yok ben öğretmenlik yapabilirmiyim


Öğretmen Haberleri Tarafından 12.08.2013, 22:38 ' da eklendi.

 


Cevapla

BAşvurunuz lise düzeyinde değerlendirilebilir.


handan Tarafından 12.08.2013, 19:31 ' da eklendi.

 


Cevapla

benaöf edebiyat 4.sınıf öğrencisiyim mezun olmam gerekirken olamadım alttan ders var ücretli ögretmenlige başvurdum cevap gelirse diploma isterlerse yok ben öğretmenlik yapabilirmiyim iki yıllık mezuniyet belgesi versem kabul olurmu


safinaz Tarafından 12.08.2013, 20:13 ' da eklendi.

 


Cevapla

Slm ben acikogretim fakultesini turk dil ve edebiyat bolumunu okuyorum 4.simifa gectim acaba ucretli ogretmenlik icin basvurabilirmiyim.


Öğretmen Haberleri Tarafından 12.08.2013, 22:39 ' da eklendi.

 


Cevapla

Başvurabilirsiniz.


Nuran Tarafından 12.08.2013, 20:52 ' da eklendi.

 


Cevapla

sabrınıza tşk’ler


Öğretmen Haberleri Tarafından 12.08.2013, 22:39 ' da eklendi.

 


Cevapla

Estagfurullah.


mbr Tarafından 12.08.2013, 21:22 ' da eklendi.

 


Cevapla

ücretli öğretmenlik ve vekil öğretmenlik arasında ne gibi farklılıklar var? vekil öğretmenliğe başvuru ile ücretli öğretmenliğe başvuru ayrı mı oluyor? bu konuda beni bilgilendirmsnz tsk ediyorum


Öğretmen Haberleri Tarafından 12.08.2013, 22:40 ' da eklendi.

 


Cevapla

Vekil öğretmenlik yok artık.


Fatma İngin Tarafından 13.08.2013, 0:32 ' da eklendi.

 


Cevapla

Ben işletme lisans mezunuyum.2 yıl özel alt sınıf ücretli öğretmenlik yaptım.İzninizle öğrenmek istediğim branşımla ilgili meslek okullarında ücretli öğretmenlik yapabilirmiyim birde eğitim fakültesi mezunu olmadığım halde formasyon alabilirmiyim.özel okullar da niye çalışamıyoruz imza yetkisi arıyorlar.formasyon için yaş sınırlaması varmıdır?şimdiden çok teşekkür ederim.


neşe Tarafından 13.08.2013, 13:33 ' da eklendi.

 


Cevapla

slm ben kore dili ve edebiyatı mezunuyum bende öğretmenlik için başvurabilirmiyim branşım yok ama başka bir branşda görev alabilirmiyim?


Öğretmen Haberleri Tarafından 14.08.2013, 17:26 ' da eklendi.

 


Cevapla

Sınıf öğretmeni, okul öncesi beden muzik vs


züleyha akdoğan Tarafından 13.08.2013, 17:03 ' da eklendi.

 


Cevapla

68 punla ücretli öğretmenliğe başvurabilirmiyim


Öğretmen Haberleri Tarafından 14.08.2013, 17:26 ' da eklendi.

 


Cevapla

Evet


Eyüp AVCI Tarafından 13.08.2013, 18:28 ' da eklendi.

 


Cevapla

başvuru tarihleri ne zaman acaba bilgilendirirseniz sevinirimm…


Furkan Tarafından 14.08.2013, 2:17 ' da eklendi.

 


Cevapla

Normalde mezun olmama gerekirdi fakat 2. sınıftaki bir dersim yüzünden dönem uzattım. Dersimin 2. sınıftan olması Ücretli öğretmenlik yapmama engel mi acaba ?


Öğretmen Haberleri Tarafından 14.08.2013, 17:26 ' da eklendi.

 


Cevapla

Yapabilirsiniz. Öncelik eğitim ve lisans mezunlarında


handan Tarafından 14.08.2013, 10:02 ' da eklendi.

 


Cevapla

ben aöf 4 yıllık edebiyat okudum son senem acaba önlisans belgesi alsam ücretli öğretmenlik yapabilirmiyim ve önlisans belgesi aldığımda bu benim okuduğum son yılı etkilermi veya yenidenmi kayıt yaptırmalıyım yoksa son yılda zaten ücretli yapılıyormuş direkmi başvursam bilgi verirmisiniz şimdiden teşekkürler detaylı bilginiz için hocam


Öğretmen Haberleri Tarafından 14.08.2013, 17:25 ' da eklendi.

 


Cevapla

Yapabilirsiniz. Öncelik eğitim ve lisans mezunlarında


tuğba Tarafından 14.08.2013, 10:13 ' da eklendi.

 


Cevapla

merhabalar ben öğretmenlik için başvuru yaptım fakat sonuçlar ne zaman açıklanacak bilmiyorum bu konuda bilgii verirseniz sevinirim


hatice Tarafından 14.08.2013, 14:12 ' da eklendi.

 


Cevapla

arkadaşlar birşey sorucam ben son sınıf sosyolojı öğrencisiyim ön lisans yazım var bununla vekil öğretmenliğe başvuru yapabilirmiyim kabul ederler mi


Öğretmen Haberleri Tarafından 14.08.2013, 17:25 ' da eklendi.

 


Cevapla

Yapabilirsiniz. Öncelik eğitim ve lisans mezunlarında


hatice Tarafından 14.08.2013, 14:18 ' da eklendi.

 


Cevapla

safinaz hanım bende aöf sosyolojı 4.sınıf öğrencisiyim ücretli öğretmenliğe başvurmak için ön lisans yazızı aldınız mı yada nasıl başvuru yapacaksınız bende düşünüyorumda diploma yok nasıl olacak


Bilal Tarafından 14.08.2013, 14:20 ' da eklendi.

 


Cevapla

beden eğitimi öğretmenliği okuyan son sınıf öğrencileri yada bir sene uzatmış olan 5. sınıf öğrencileri devlet okullarında veya özel okullarda ücretli öğretmenlik yapabilir mi?


Öğretmen Haberleri Tarafından 14.08.2013, 17:25 ' da eklendi.

 


Cevapla

Yapabilme ihtimaliniz var tabi.


HANDAN Tarafından 14.08.2013, 15:54 ' da eklendi.

 


Cevapla

ben aöf edebiyat son sınıf öğrencisiyim ücretliye başvurdum eger gelirse diplomamı 1 ders yüzünden alamadım diploma isterlerse öğrencilik belgesimi yoksa önlisans belgesimi alsam versem hangisi iyi olur bilgi verirseniz sevinirim şimdiden teşekkürler hocam


Öğretmen Haberleri Tarafından 14.08.2013, 17:24 ' da eklendi.

 


Cevapla

Sanırım önlisans daha iyi olur


eyüp Tarafından 14.08.2013, 16:41 ' da eklendi.

 


Cevapla

iyi günler, bazı forumlarda formasyon verileceğinin kaldırılacağı ya da kaldırıldığına dair haberler okudum bu doğrumu, birde ücretli öğretmenlerin ücretleri hangi düzeyde cevap verirseniz sevinirim.


Öğretmen Haberleri Tarafından 14.08.2013, 17:24 ' da eklendi.

 


Cevapla

2.sorunuza cevap vereyim.Çalışılan ders saati kadar ödeme alındığı için değişkendir. Tatilin az olduğu aylarda 1000 lira civarında


HATİCE Tarafından 14.08.2013, 18:12 ' da eklendi.

 


Cevapla

peki mezun olmadığımız için ön lisans olarak mı yok lisans olarak mı başvuru yapacağm


Handan Tarafından 14.08.2013, 19:03 ' da eklendi.

 


Cevapla

peki önlisans belgesi aldığımda 4 yıllıkbölüm edebiyatve son sınıf okuyorum yeniden kayıt yaptırmam gerekirmi 4 yıllıktan kaydım silinirmi yoksa kaydımı yeniletince aynen devam edebilirmiyim beni bilgilendirdiğiniz ve sabırla cevap verdiğiniz için teşekkür ederim hocam


hatice Tarafından 14.08.2013, 19:13 ' da eklendi.

 


Cevapla

handan hanım bende aöf 4.sınıf öğrencisiyim ön lisans yazısı aldım kaydım silinmedi sadece ön lisans diploması alınca kayıt siliniyor


handan Tarafından 14.08.2013, 19:30 ' da eklendi.

 


Cevapla

tesekürler hatice hanım bilgi için bu durumda ücretli öğretmenlik yapabilirim inşallah


sema Tarafından 14.08.2013, 22:22 ' da eklendi.

 


Cevapla

sosyoloji mezunuyum hangi branşlarda ücretli öğretmenlik yapabilirim? teşekkürler


HATİCE Tarafından 15.08.2013, 9:43 ' da eklendi.

 


Cevapla

RİCA EDERİM HANDAN HANIM YAPILABİLİR DİYE DUYDUM BEN YANLIZ ÖN LİSANS OLARAK BAŞVURU YAPAZACAĞIM İNŞ ÖĞRETMEN AÇIĞI OLDUGU TAKTİRDE ALACAKLAR BİZLERİ O YUZDEN ÖĞRETMEN AÇIĞI ÇOK OLAN YERLERE BAŞVURMAK LAZIM ..


ruveyda Tarafından 15.08.2013, 12:28 ' da eklendi.

 


Cevapla

iyi günler ben mevlana üniversitesi 3.sınıf öğrencisiyim ücretli öğretmenlik yapabiliyor muyum ve başvuru yaparken nelere dikkat etmem gerekiyor? ilginiz için teşekkür ederim şimdiden


Öğretmen Haberleri Tarafından 16.08.2013, 18:15 ' da eklendi.

 


Cevapla

Yapabilirsiniz fakat öncelik eğitim ve lisans mezunlarında.


safinaz Tarafından 15.08.2013, 12:52 ' da eklendi.

 


Cevapla

Ucretli ogretmenlik basvurusu tam olarak ne zaman basliyor lutfen bilgi verebilirmisiniz?


hatice Tarafından 15.08.2013, 12:54 ' da eklendi.

 


Cevapla

hangi ilçede veya il de yapmak istiyorsanız oranın web sayfasından takip edin çünkü her ilin ve il ki farklı tarihlerde oluyor


gazi Tarafından 15.08.2013, 14:21 ' da eklendi.

 


Cevapla

ücretli öğretmenlik için sadece MEBe başvurmak yeterli midir sizce okul müdürlükleriyle de irtibata geçmek gerekir mi? bazı yerlerde okul müdürlükleri alıyor die duydum doğru mudur? bu arada tarih mezunuyum. Teşekkür ederim.


Öğretmen Haberleri Tarafından 16.08.2013, 18:15 ' da eklendi.

 


Cevapla

ilçe mem sitelerinden başvuru yapmanız yeterlidir.


hatice Tarafından 15.08.2013, 15:27 ' da eklendi.

 


Cevapla

MİLLİ EĞİTİM GUYA ÖN LİSANS ALMIYOZ DİYO Ş.URFANIN MEB ÜCRETLİ ÖĞRETMEN LİSTESİNE BAKTIMDA HAYVAN YETİŞTİRİCİLİĞİ, PAMUK YETİŞRİCİLİĞİ ,İNŞAAT ,SERA YETİŞTİRİCİLİĞİ,MUHASEBE,SÜS BİTKİLERİ MEZUNLARI ÖĞRETMENLİK YAPIO HELAL OLSUN MİLLİ EĞİTİME TORPİLİ OLUNCA ÖN LİSANS FALAN FARKETMİO OLMAZSA DA YÜKSEK LİSANS YAPSAN ZAR ZOR YERLEŞİRSİN İŞTE ADALET…


esra Tarafından 15.08.2013, 18:45 ' da eklendi.

 


Cevapla

Keçiöğren Milli Eğitim Müdürülüğü ücretli öğretmenlik başvuruları 12-19 Ağustao tarihleri arasında yapılacaktır.
böyle bir haber okudum daha ilk atamalar olmadı ki??? bi bilginiz var mı?


Öğretmen Haberleri Tarafından 16.08.2013, 18:14 ' da eklendi.

 


Cevapla

Yetki ilçe memlerde olduğu için farklılıklar olabilir. Keçiören de sadece önbaşvuru alıyordur. İlk atamalar olmadan görevlendirme yapması mümkün değildir zaten.


çiğdem Tarafından 15.08.2013, 18:48 ' da eklendi.

 


Cevapla

ön lisans mezunuyum. Erzurum köy okullarında ücretli öğretmenlik yapmak istiyorum.Bunun için ne yapmam lazım.
Bilginiz için teşekkürler.


hatice Tarafından 16.08.2013, 12:37 ' da eklendi.

 


Cevapla

ÇİĞDEM HANIM ERZURUM KÖYÜ HANGİ İLÇEYE BAĞLIYSA O İLÇEYE BAŞVURU YAPIYORSUNUZ…İLÇENİN MEB SAYFASINDAN BAŞVURU TARİHLERİNİ TAKİP EDİN ORDA GEREKLİ EVRAKLAR VE NE YAPMANIZ GEREKTİĞİNİ SÖYLER…


Duygu Tarafından 16.08.2013, 12:56 ' da eklendi.

 


Cevapla

Merhaba ben okulöncesi öğretmenliği bölümü 4. sınıftayım. ama 4.sınıftan sadece bir yarım dönemim var. dolayısıyla mezuniyet tarihim yarım dönem uzuyor. ücretli öğretmenlik başvurusu yapabilir miyim? yapabilirsem diploma bilgisi olarak ön lisans mı yazmalıyım?


Öğretmen Haberleri Tarafından 16.08.2013, 18:11 ' da eklendi.

 


Cevapla

Yapabilirsiniz tabi ama öncelik eğitim ve lisans mezunlarında. Önlisans diplomanız da varsa yazabilirsiniz


ŞAKİR Tarafından 16.08.2013, 16:01 ' da eklendi.

 


Cevapla

merhaba ben aöf 3 sınıf türk dili öğrencisiyim öcertli öğretmenlik yapmak istiyorum teşekkür ederim bilgileriniz için


Öğretmen Haberleri Tarafından 16.08.2013, 18:11 ' da eklendi.

 


Cevapla

Yapabilirsiniz tabi ama öncelik eğitim ve lisans mezunlarında.


Fatihcan Eroğlu Tarafından 16.08.2013, 20:25 ' da eklendi.

 


Cevapla

İktisat yüksek lisans öğrencisinin ücretli muhasebe ya da sınıf öğeretmenliği yapma şansı nasıldır?Şimdiden teşekkürler..


emre kaya Tarafından 16.08.2013, 22:24 ' da eklendi.

 


Cevapla

ÜCRETLİ ÖĞRETMENLİĞE BAŞLADIĞIMIZDA BAŞKA BİR KURUMA ATANMA DURUMU OLDUĞUNDA HEMEN BIRAKABİLİYOR MUYUZ. ÖRNEĞİN POLİSLİK GİBİ .. TŞKLER..


hatice Tarafından 16.08.2013, 22:25 ' da eklendi.

 


Cevapla

kpss puanı olmadan ücretli öğretmenlik yapabilir miyimmm ???


selin Tarafından 16.08.2013, 23:18 ' da eklendi.

 


Cevapla

matemetik bölümü okuyorum bu yıl mezun olmam gerekirdi ama dönemim uzadı ücretli öğretmenliğe başvurabilir miyim


yeliz Tarafından 17.08.2013, 16:46 ' da eklendi.

 


Cevapla

kaç senedir tarih ataması da bekliyoruz niye liselerde yeteri kadar kadro açmıyolar


ezgi Tarafından 18.08.2013, 15:31 ' da eklendi.

 


Cevapla

merhabalar. geçen sene 2. dönem bir arkadaşım sınıf öğretmenliği yapmıştı. mezun olduğu lisans bölümü ise kimyaydı. haftada 30 saat derse girdiği için daha iyi para aldı. ben de çevre mühendisliği mezunuyum. acaba bende ücretli olarak sınıf öğretmenliği yapabilir miyim? bana da sınıf öğrtmenliği çıkar mı ?(daha önce ücretli öğretmenlik yapmadım)


REYHAN SAVAŞ Tarafından 18.08.2013, 22:41 ' da eklendi.

 


Cevapla

Ücretli öğretmenlik başvurusu için KPSS’ye girmiş olma şartı aranıyor mu?
Sağlık meslek yüksekokulu mezunlarının şansı nedir?


fatma Tarafından 19.08.2013, 14:20 ' da eklendi.

 


Cevapla

iyi günler.ben türkçe öğretmenliği bölümünü bitirdim ama bitiremedim :) 4 sene bitti ama 2 dersim kaldı alttan ve okul uzadı ama sadece vize final yapcam.kpss ye de girdim p10 67 aldım.bulunduğum ilçede ücretli öğretmenliğe başvursam kabul edilir mi.ücretli öğretmenlik yapma şansım nedir?


Rumeysa Tarafından 19.08.2013, 14:37 ' da eklendi.

 


Cevapla

İlahiyat okuyanlar hangi derslere girebiliyor? Sadece din kültürü mü?


Emine Tarafından 19.08.2013, 15:00 ' da eklendi.

 


Cevapla

Ben Turizm Rehberlik önlisans mezunuyum aynı zmnda ikinci üni.olarak İngiliz dili edebiyatı(i.ö.) okuyorum.İngilizce öğretmeni olarak ücretli öğretmenlik yapma sansım varmı?önlisans bölümümde dil,liseden de dil çıkışlıyım.şimdiden teşekkürler..


Emine Tarafından 19.08.2013, 15:03 ' da eklendi.

 


Cevapla

bir de üds-kpds birleşimi olan yds adlı sınavdan 55 puan aldım basvuru da bunu bildirmeme gerek var mı acaba çünkü dil bölümnde kpss aranmıyor diye biliyorum.


Mehmet Tarafından 19.08.2013, 17:40 ' da eklendi.

 


Cevapla

ücretli öğretmenlik hakkında sorusu olan arkadaşlar için numaram 05423597467..


muhammed Tarafından 20.08.2013, 1:29 ' da eklendi.

 


Cevapla

merhabalar bitliste ücretli öğretmenlik başvuruları başladı mı bu konu hakkında bilginiz var mı ve başvurular bitliste online mi yoksa şahsen mi bilgilendirme olursa şimdiden teşekkürler…


fatma Tarafından 20.08.2013, 3:00 ' da eklendi.

 


Cevapla

acil cevap bekliyorum ona göre başvuru yapcam oraya gidipte rezil olmak istemem.lütfen…


didem Tarafından 20.08.2013, 7:19 ' da eklendi.

 


Cevapla

başvurular ne zaman başlıyor ve internet üzerinden başvuru yapabilir miyim?


abdulkadir yahşi Tarafından 20.08.2013, 14:24 ' da eklendi.

 


Cevapla

sakarya üniversitesi fen edebiyat fakültesi türk dili edebiyatı mezunuyum sözleşmeli öğretmenlik yapmak istiyorum ilgilenmeniz dileğiyle iyi günler dilerim


ylmz Tarafından 20.08.2013, 21:52 ' da eklendi.

 


Cevapla

merhaba oncelikle bilgilerinizi bizimle paylastiginiz 8cin tesekkur ediyorum benim sorum su olucak ben baku devlet universitesi coyrfya ogrtmen. bu yl bitirdm ve gecici mezunyet belgesi aldm azerice oldugu icin turkce cevirisni yapip t.c baku egitim musavirlgnde onaylatdm demem o ki bizim diplomayi gec vericekler ve denkligide diplomwui alinca yaptirmam 2014un haziran ayini bulur bu durunda gecici mezunuyet bekgesi ile ucretli ogretmenlik yapabiliyim cevablarsaniz sevinirim simdiden tesekkurler


arzu akın Tarafından 21.08.2013, 10:45 ' da eklendi.

 


Cevapla

benim işe sizinde öğretmene ihtiyacınız var ise çağırınız


arzu akın Tarafından 21.08.2013, 10:50 ' da eklendi.

 


Cevapla

telefondan bana ulaşılamadığında bana mail adresinden ulaşırsanız sevinirim.


hatice Tarafından 21.08.2013, 12:53 ' da eklendi.

 


Cevapla

gaziantep şahinbeyde başvurular bugün başladı


hilal Tarafından 21.08.2013, 20:00 ' da eklendi.

 


Cevapla

bazı okullar ilk atamadan önce ücretli öğretmen başvurularını başlatıyor. ücretli öğretmenliğe kabul edilirsem ve aynı zamanda kpss ile atanırsam kpss deki atanmam geçerli olur değil mi? ilginiz için teşekkürler


hatice Tarafından 22.08.2013, 9:58 ' da eklendi.

 


Cevapla

HİLAL HANIM BAZI OKULLAR ÜCRETLİ ÖĞRETMENLİK BAŞVURUSUNU ERKEN BAŞLATIYOR AMA GÖREVLENDİRME ATAMALARDAN SONRA OLUYOR EGER ATANIRSANIZ Kİ İNŞ ATANIRSINIZ ONLAR ZTN SİZİN BİLGİLRE BAKTIĞINDA ATANDIĞINIZ GÖRÜNÜR O YUZDEN SORUN OLMAZ


gamze berkman Tarafından 22.08.2013, 11:45 ' da eklendi.

 


Cevapla

fızık bolumu mezunuyum başvuru formunda basvurucagım alana fen bılgısı ve matematık yazabılırmıyım ?


leyla Tarafından 22.08.2013, 12:43 ' da eklendi.

 


Cevapla

ücretli öğretmenlik başvuru sonuçları ne zaman açıklanacak?


nuray Tarafından 22.08.2013, 16:06 ' da eklendi.

 


Cevapla

ben aöf işletme önlisans mezunuyum ücretli öğrt.yapmak istiyorm kpss gereklimi değilse nası başvurucam


ahmet Tarafından 22.08.2013, 21:40 ' da eklendi.

 


Cevapla

iktisat fakültesi kamu yönetimi bölümünden 4 üzerinden 2.95 de mezun oldum yedek ögretmen olabilirmiyim .bende yedek ögretmenler daha faydalı kadrolu olanlar ögrrenciyi sallamıyor


hatice Tarafından 23.08.2013, 11:44 ' da eklendi.

 


Cevapla

NURAY HANIM NORMAL ŞEKİLDE EVRAKLARINIZI GÖTÜRÜP TESLİM EDERSİNİZ KPSS PUANI OLMASA BİLE ÖN LİSANSLARI ALIRKEN KPSS PUANINI SADECE SIRALAMADA KULLANIYOLAR BİRÇOK KİŞİ KPSS PUANI OLMADAN BAŞVURUYO EĞER AÇIK ÇOK İSE KPSSS PUANINA HİÇ BAKMAYIP DİREK ALIYORLAR …


KEZBAN Tarafından 23.08.2013, 13:12 ' da eklendi.

 


Cevapla

ÜCRETLİ ÖĞRETMENlık İÇİN BAŞVURU YAPCaktım fakat mezuniyet subata uzadığı için başvuru yapamazssınız dedıler bı bılgısı olan varmı ??


songül Tarafından 23.08.2013, 19:13 ' da eklendi.

 


Cevapla

97 yılı aöf sosyal bilimler mezunuyum.kpss ye hiç girmedim. ücretli öğretmenlik için başvurabilirmiyim. teşekkürler


hülya Tarafından 23.08.2013, 21:59 ' da eklendi.

 


Cevapla

branş öğretmenli haftada kaç saat derse girer ücret ne kadar acaba yardımcı olurmusunuz ?


derya Tarafından 24.08.2013, 0:24 ' da eklendi.

 


Cevapla

hocam kusura bakmayın ücretli öğretmenlik hakkında hiç bir fikrim yoktu bu yazı çok bilgilendirici olmuş tesekkür ederim.Benim merak ettiğim ücretli öğretmenlikle atama arasında bağlantı olup olmadığı yani ben şimdi ücretli öğretmenliğe başvurdum tercih yapamayacak mıyım ? ya da ücretli öğretmenlik yaparken atama olursa ne yapmam gerek ? cevaplarsanız çok sevinirim teşekkür ederim


muhammed Tarafından 24.08.2013, 3:59 ' da eklendi.

 


Cevapla

üniversiteyi bitirdikten sonra askerliğini tecil ettirenler var mı varsa doğum yılınzı öğrenebilir miyim..


meral Tarafından 24.08.2013, 13:31 ' da eklendi.

 


Cevapla

Ücretli öğretmenlik için kpss ve formasyon şartmıdır.


MS KY Tarafından 24.08.2013, 14:38 ' da eklendi.

 


Cevapla

lisans mezunuyum ancak lisans kpss’ye girmedim. Bu durumda ücretli öğretmenlik yapabilirmiyim?


yasemin karacan Tarafından 24.08.2013, 17:32 ' da eklendi.

 


Cevapla

vekil öğretmenlik başvurusu için kpss puanı gerekli mi? gerekli olmadığını duymuştum. lisans mezunuyum..


Yasemın Tarafından 25.08.2013, 11:37 ' da eklendi.

 


Cevapla

ucretlı ogretmen baswuru tarıhı ne zaman


hatice Tarafından 26.08.2013, 13:07 ' da eklendi.

 


Cevapla

BİRDEN FAZLA MEB E BAŞVURU YAPILIYOR MU ARKADAŞLAR BİLEN VAR MI


edaaaaa Tarafından 26.08.2013, 15:44 ' da eklendi.

 


Cevapla

iyi günler bende fizik öğretmeniyim. bu yıl bir özel okula öğretmenliğe başvurdum haftada 2 gün kabul ettiler. aynı anda ücretli öğretmenlikte yapabilirmiyim? özelde öğretmenlik yapacağım yerde sözleşmeyi imzaladım siğorta yapmayacaklar


selma Tarafından 26.08.2013, 16:56 ' da eklendi.

 


Cevapla

Merhaba ben iktisat okudum son sınıf dersi olan iki dersim kaldı fakat devam zorunluluğum yok. Mezun gözükmüyorum ama ücretli öğretmenlik yapmak istiyorum şansım var mi? Bilgilendirirseniz sevinirim.


Zlbiye Tarafından 26.08.2013, 16:58 ' da eklendi.

 


Cevapla

Bilgisayar programcılığı önlisans mezunuyumj. bilgisayar öğretmenliği vs atanma şansım ne kadardır sizce


kübra Tarafından 26.08.2013, 18:24 ' da eklendi.

 


Cevapla

ben adana seyhan ilçe milli egitimden ücretli ögretmenlik başvurusu yaptım acaba ne zaman açıklanır ve ben nerden ögrene blilirim yardım edermisiniz teşekkürler


zuali yüksel ücretli öğretmenlik için yaş sınırı varmı 1948 doğumluyum başvuru yapabilirmiyim Tarafından 26.08.2013, 21:28 ' da eklendi.

 


Cevapla

bence yaş sımnırı olamamlı diyorum saygılar


hulyaaa Tarafından 26.08.2013, 21:34 ' da eklendi.

 


Cevapla

Eğer bir okula sözleşmeli öğretmen olarak atandıysanız ve göreve gitmediyseniz ne oluyor? bir daha başvuru yapamıyor musunuz?Bu konuda bilgi verirseniz sevinirim.


adnan Tarafından 26.08.2013, 21:49 ' da eklendi.

 


Cevapla

kpss lisans tercihleri ne zaman baslıyor cvp


ali Tarafından 27.08.2013, 9:40 ' da eklendi.

 


Cevapla

lisans mezunuyum ama 60 saat seminer belgesini nasıl edinicez.bilgi verirseniz sevinirim


samet Tarafından 27.08.2013, 18:28 ' da eklendi.

 


Cevapla

Ben sözleşmeli öğretmen olarak başladıktan sonra kpssye girip atanmak için yeterli puan aldığımda sözleşmeli öğretmenliği bırakıp atandığım yere gidebilir miyim?


duygu Tarafından 28.08.2013, 1:25 ' da eklendi.

 


Cevapla

merhaba . ben okulöncesi öğretmenliğini okuyorum. bu yıl 4. sınıftan yarım dönemim kaldığını söylemiştim. ücretli öğretmenlik başvuru ekranında (eğitim süresi ) soruluyor. seçeneklerden eğitim süresi olarak 3 yıllık mı yoksa 4 yıllık mı seçmeliyim??? normalde 4 yıllık okuyorum. ama dediğim gibi 4 sınıfı yarım dönemden bitireceğim. yardımcı olursanız sevinirim


Arzu Turgut Tarafından 29.08.2013, 0:17 ' da eklendi.

 


Cevapla

Merhaba Ziraat Fakültesi mezunuyum 1997 ögretmenlige basvurdum Kabul edildi 3 ay sonra istifa etmek zorunda kaldim su anda ücretli ögretmenlikten faydalanabilirmiyim ?


duran karayanık Tarafından 29.08.2013, 0:45 ' da eklendi.

 


Cevapla

çalışan memurların haftalık on saatten fazla derse girebilmerinin önü açıldımı? en azından onbeş saat olamazmı ?


demet Tarafından 29.08.2013, 3:16 ' da eklendi.

 


Cevapla

ücretli öğretmenlik başvuruları ne zaman bitecektir ve internet üzerinden başvuru yeterli yoksa ilçe milli eğitime mi gitmek gerekir?


gül Tarafından 29.08.2013, 12:24 ' da eklendi.

 


Cevapla

mrblar önlisans okulööncesi öğretmeniyim..geçen yıl yaptım okul bu yıl da orada çalışmamı istiyo şimdi benim yeniden başvuru yapmam gerekiyo mu yoksa çalışacağım okulun meb e dilekçe göndermesi yeterli mi…


samet akça Tarafından 29.08.2013, 13:33 ' da eklendi.

 


Cevapla

ktü fen edebiyat fak.türk dili edebiyatı mezunuyum acaba sözleşmeli ögretmenlik yapabilirmiyim.


FULYA Tarafından 29.08.2013, 22:41 ' da eklendi.

 


Cevapla

bursanın nilüfer ve osmangazi ilçelerinde sözleşmeli öğretmenlik başvuruları en son ne zaman?


nilay nacar Tarafından 30.08.2013, 14:34 ' da eklendi.

 


Cevapla

ben 44 yaşındayım. son iki öğretim yılında 4 er ay ücretli öğretmenlik yaptım.okul öncesi öğretmenliği lisans mezunuyum. 2013 kpss sınavına girdim. yaş sınırı ile ilgili bir maddede 2 yıl sözleşmeli öğretmenlik yapanların yaş sınırı aranmaksızın atamaya başvurabileceklerini okudum. sanırım ücretli öğretmenlikle, sözleşmeli öğretmenlik aynı şey değil bana bilgi verir misiniz. aynı değilse bundan sonra sözleşmeli öğretmenlik yapıp kadroluya başvurma şansım var mı. ayın 2 sinde kadrolu atamalara başvuru şansım var mı?


burak Tarafından 30.08.2013, 16:38 ' da eklendi.

 


Cevapla

ücretli öğretmenlik için birden fazla ilçe milli eğitim müdürlüğüne başvurmamızda bir sorun var mıdır acil cevaplarsanız sevinirim


Öğretmen Haberleri Tarafından 30.08.2013, 16:54 ' da eklendi.

 


Cevapla

yoktur


gülizar Tarafından 31.08.2013, 13:51 ' da eklendi.

 


Cevapla

başvurularımızı internet üzerinden mi yapıyoruz yoksa dilekçeyi başvurduğumuz meb e kendimizin mi götürmesi gerekiyor


Öğretmen Haberleri Tarafından 31.08.2013, 18:57 ' da eklendi.

 


Cevapla

ilçeden ilçeye değişiyor


gazi Tarafından 31.08.2013, 19:37 ' da eklendi.

 


Cevapla

ücretli öğretmenlik için sadece MEBe başvurmak yeterli midir sizce okul müdürlükleriyle de irtibata geçmek gerekir mi? bazı yerlerde okul müdürlükleri alıyor die duydum doğru mudur? bu arada tarih mezunuyum.


esra Tarafından 01.09.2013, 20:24 ' da eklendi.

 


Cevapla

merhabalar ben 3. sınıf edebiyat öğrencisiyim daha önce 2. yıllık bir okul bitirdim ön lisans mezunuyum acaba ücretli öğretmenliğe başvurma hakkım var mıdır bilgisi olan yardımcı olabilir mi ?


mahmut Tarafından 02.09.2013, 10:59 ' da eklendi.

 


Cevapla

adalet ve hukuk dersleri yeni açıldı biz adalet mezunu olarak öğretmenlik yapma şansımız varı önlisans


begüm Tarafından 02.09.2013, 13:10 ' da eklendi.

 


Cevapla

Merhabalar ben lisans kamu yönetimi mezunuyum ama lisans kpssye girmedim lise kpss puanim var ücretli ogretmenlige yinede basvurabilir miyim


Öğretmen Haberleri Tarafından 02.09.2013, 15:52 ' da eklendi.

 


Cevapla

Başvurabilirsiniz ama öncelik eğitim fakültesi mezunlarında


esra Tarafından 02.09.2013, 15:10 ' da eklendi.

 


Cevapla

Mrb ben maliye bölümü mezunuyum herhangi bir sertifikam yok yinede ücretli öğretmenlik yapabilir miyim


Öğretmen Haberleri Tarafından 02.09.2013, 15:52 ' da eklendi.

 


Cevapla

Yapabilirsiniz fakat öncelik lisans mezunlarında


hatice Tarafından 02.09.2013, 17:24 ' da eklendi.

 


Cevapla

merhaba yüksekolul mezunlarıda ücretli öğretmenlik yapabiliyorlar mı


figen parıldar Tarafından 02.09.2013, 17:29 ' da eklendi.

 


Cevapla

ben açık ögreti fakültesi maliye mexunuyum ögretmenlik sertikam yok benim bu işi yapabilmem mümkün mü bir de kpss ye girmedim


deniz seldüz Tarafından 02.09.2013, 21:25 ' da eklendi.

 


Cevapla

selam hocam ben 2 yılık mezunuyum ben merkeze baglı bır koyde kalıyorum sadece merkeze baglı mı yapacam yada ılcedede ama ınternet uzerınde nasıl kayıt yapılacgını bılmıyorum yarımcı olurmusunuz


Öğretmen Haberleri Tarafından 02.09.2013, 23:18 ' da eklendi.

 


Cevapla

istediğiniz ilçeye basvurabilirsiniz. istediğiniz ilçenin meb sitesinden online basvuru yapacaksınız


gülizar Tarafından 03.09.2013, 0:04 ' da eklendi.

 


Cevapla

vekil öğretmenlik başvurusu yaparken sadece diploma yetrli mi yoksa diğerlerini de götrmemiz gerekiyor mu (acil cvb)


canyesil Tarafından 03.09.2013, 10:14 ' da eklendi.

 


Cevapla

ücretli öğretmenlik başvurusu sadece başvuru yapılan ilçe için mi geçerlidir. Farklı yere atama söz konusu değil dimi teşekkürler…


Öğretmen Haberleri Tarafından 03.09.2013, 19:46 ' da eklendi.

 


Cevapla

evet.bulundugunuz ilce


hatice nur Tarafından 03.09.2013, 18:10 ' da eklendi.

 


Cevapla

başvuru nereye yapılırsa oraya atanma olur başka yeri yazmadığınız sürece bişe olmaz


aysun Tarafından 04.09.2013, 10:25 ' da eklendi.

 


Cevapla

ben ücretli öğretmenlik başvurursunda bulunucam hatay antakya merkezden ama başvururyu yapamiyorum yardimci olur musunz


Öğretmen Haberleri Tarafından 04.09.2013, 23:02 ' da eklendi.

 


Cevapla

ılceleri deneyebilirsiniz


hatice nur Tarafından 04.09.2013, 12:13 ' da eklendi.

 


Cevapla

AYSUN HOCAM ANTAKYA NIN MEB SAYFASI YOK AÇILMIO ALTINÖZÜ REYHANLI ERZİN VAR BUNLARI DENEYİN İSTERSENİZ


mehmet Tarafından 04.09.2013, 17:01 ' da eklendi.

 


Cevapla

bu ücretli öğretmenlik başvurusu net üzerinde nasıl yapılır.bilgisi olan arkadaşlar verirseiyi olur


Öğretmen Haberleri Tarafından 04.09.2013, 19:42 ' da eklendi.

 


Cevapla

Dua Tarafından 04.09.2013, 19:58 ' da eklendi.

 


Cevapla

Selamun Aleykum. AÖF 1. sınıf Türk Dili ve Edebiyatını okumaktayım ücretli öğretmenlilk yapmam mümkün mü?


mustafa Tarafından 04.09.2013, 23:52 ' da eklendi.

 


Cevapla

Hocam rehber ogrrtmenler ucretli ogretmenlik yapabiliyor mu?


büşra Tarafından 05.09.2013, 20:43 ' da eklendi.

 


Cevapla

merhaba beylikdüzü için online olarak ücretli öğretmenlik başvurusunda bulunacağım fakat başvuru yaparken sitede nüfus cüzdanı diploma gibi belgelerin yüklenmesi isteniyor bunu nasıl yapacağım lütfen yardımcı olurmusunuz?


Şebnem Tarafından 06.09.2013, 0:11 ' da eklendi.

 


Cevapla

İktisat fak.mezunuyum.Sınıf öğretmenliği sertifikam var.özel okulda çalışabilirmiyim.


kübra Tarafından 06.09.2013, 14:29 ' da eklendi.

 


Cevapla

ben myo okudum tek dersim war ücretli öğretmenliğe başvuru yapabilirmiyim çıkar mı köylerlde ilçlerde. okula devam zorunlulugm yok..


Öğretmen Haberleri Tarafından 06.09.2013, 19:44 ' da eklendi.

 


Cevapla

yapabilirsiniz ama öncelik mezunlardadır.sansınız az.


haticenur Tarafından 06.09.2013, 15:36 ' da eklendi.

 


Cevapla

BÜŞRA HOCAM İSTERSENİZ O BELGELERİN FOTOĞRAFINI ÇEKİP BİLGİSAYARA ATIN ORDAN YÜKLEYEBİLİRSİNİZ


esin Tarafından 06.09.2013, 19:15 ' da eklendi.

 


Cevapla

Ücretli öğretmenliğe başvurup kabul edilince,gitmek zorunda mıyız? bir kaç ilçeye birden başvuru yapılabilir mi?


Öğretmen Haberleri Tarafından 06.09.2013, 19:44 ' da eklendi.

 


Cevapla

zorunlu değil ama gitmemeniz etik olmaz


ırmak Tarafından 07.09.2013, 12:06 ' da eklendi.

 


Cevapla

gecen yıl kpss ye girmedim önlisans ilahiyat mezunuyum vekil öğrettmenlik yapabilir miyim?


Öğretmen Haberleri Tarafından 07.09.2013, 14:23 ' da eklendi.

 


Cevapla

Başvuruda bulunabilirsiniz fakat görevlendirme ihtimaliniz zayıf.


esen eylül Tarafından 07.09.2013, 12:24 ' da eklendi.

 


Cevapla

başvurduğumuz kurumlar içinde kpss puanı benden daha düşük bir kişi ücretliye alınmışşa ben alınmamışsam, hatta öğretmenlik mezunu olmayanlar alınmışken eğitim fakültesi mezunu olmama rağmen ben ücretliye alınmamışşam bu durumda şikayet etme hakkımız var mı teşekkürler


Öğretmen Haberleri Tarafından 07.09.2013, 14:23 ' da eklendi.

 


Cevapla

Şikayet edebilirsiniz. Öncelik eğitim fakültesi mezunlarında. Ama şöyle bir şey varsa haksız olabilirsiniz. Lise edebiyat öğretmeni lazım. Bunun için fen edebiyat fakültesi edebiyat bölümünden birini almak daha mantıklıdır.


osman gazi Tarafından 07.09.2013, 13:44 ' da eklendi.

 


Cevapla

yurtdışında matematik öğretmenliği okudum fakat matematik bölümü olarak denkliğim var öğretmenlik denkliğimi alamadım bende başvuru yapabilirmiyim


Öğretmen Haberleri Tarafından 07.09.2013, 14:21 ' da eklendi.

 


Cevapla

Maalesef net bilgim yok


ömer Tarafından 08.09.2013, 12:56 ' da eklendi.

 


Cevapla

kpss puanım yok girmedm sınava.vekillik yapabilme sansım var mı


Öğretmen Haberleri Tarafından 08.09.2013, 14:10 ' da eklendi.

 


Cevapla

evet


ahmet Tarafından 08.09.2013, 14:30 ' da eklendi.

 


Cevapla

Ben 2 yillik muhasebe mezunuyum hic bir sinawa qirmedim wekil oqretmenliqi antalya kumlucada yapabilme sansim warmi arastrabilirmisiniiz hocam.


ahmet sener Tarafından 08.09.2013, 14:36 ' da eklendi.

 


Cevapla

Ben muhasebe bolumu 2 yillik mezunuyum aciktan 4 yilliqa qecicem vekil oqretmenlikten hayatma baslamak istiyorm antalya kumlucada vekil oqretmenlik yapabilirmiyim hocam sizezahmet arastrabilirmisiniz bbunu.. tesekurler


Öğretmen Haberleri Tarafından 08.09.2013, 14:50 ' da eklendi.

 


Cevapla

basvuruda bulunabilirsiniz tabi ama antalya da acık çok az oldugu için ve siz önlisans mezunu oldugunuz için maalesef şansınız cok dusuk.


Necmettin aydın Tarafından 08.09.2013, 17:57 ' da eklendi.

 


Cevapla

Benı arayıp bır ortaokul ıcın ısmımı yazdıklarını söylediler şimdı benım ne yapmam gerek ogretmenlık ıcın alınmış oldumu


Öğretmen Haberleri Tarafından 08.09.2013, 18:42 ' da eklendi.

 


Cevapla

buyuk olasılıkla evet.


Necmettin Aydın Tarafından 08.09.2013, 18:54 ' da eklendi.

 


Cevapla

Olmama ıhtımalı varmıkı yapmam gereken bısey varmı pekı tesekkurler


hatice nur Tarafından 09.09.2013, 10:54 ' da eklendi.

 


Cevapla

ATAMALAR İÇİN SON 10 DAKİKA


ylmz Tarafından 09.09.2013, 11:36 ' da eklendi.

 


Cevapla

merhaba oncelikle bilgilerinizi bizimle paylastiginiz 8cin tesekkur
ediyorum benim sorum su olucak ben baku devlet universitesi
coyrfya ogrtmen. bu yl bitirdm ve gecici mezunyet belgesi aldm
azerice oldugu icin turkce cevirisni yapip t.c baku egitim
musavirlgnde onaylatdm demem o ki bizim diplomayi gec vericekler
ve denkligide diplomwui alinca yaptirmam 2014un haziran ayini
bulur bu durunda gecici mezunuyet bekgesi ile ucretli ogretmenlik
yapabiliyim cevablarsaniz sevinirim simdiden tesekkurler


Öğretmen Haberleri Tarafından 09.09.2013, 18:08 ' da eklendi.

 


Cevapla

gecici mezuniyet belgesi ile görev yapabilirsiniz.


hatice nur Tarafından 09.09.2013, 13:05 ' da eklendi.

 


Cevapla

3 BİN BOŞ KADRO KALMIŞ


güler Tarafından 09.09.2013, 15:18 ' da eklendi.

 


Cevapla

van muradiyenin ücretli öğretmenlik başvuru formu yayınlandımı


Öğretmen Haberleri Tarafından 09.09.2013, 18:08 ' da eklendi.

 


Cevapla

muradiye mem sitesi duyurular bölümünden takip edebilirsiniz.


rabia Tarafından 10.09.2013, 12:34 ' da eklendi.

 


Cevapla

ücretli ögretmenlik baswuralrı nezamn acıklancak


Öğretmen Haberleri Tarafından 10.09.2013, 13:41 ' da eklendi.

 


Cevapla

bu hafta acıklanır


Buket Tarafından 10.09.2013, 17:24 ' da eklendi.

 


Cevapla

Ankara MEM e internet üzerinden başvurdum,orda ilçeleri de seçebiliyorduk..elden teslim edilmesi gereken belge var mı? bir de ilçelere gidip ayrıca başvurmalı mıyım..yoksa yaptığım başvuru yeterli mi


Öğretmen Haberleri Tarafından 10.09.2013, 20:22 ' da eklendi.

 


Cevapla

ilden ile farklılıklar oluyor. bu yüzden sizi yanıltmak istemem ama sanırım ankara da diğer ilçelere basvuru yapmanıza gerek yok. görevlendirmeniz cıkarsa elden teslim edeceğiniz belgeler olacaktır


merve pehlivan Tarafından 10.09.2013, 23:01 ' da eklendi.

 


Cevapla

kırklareli ücretli öğretmenlik sonuçları açıklandı mı?


Öğretmen Haberleri Tarafından 11.09.2013, 8:00 ' da eklendi.

 


Cevapla

il mem sitesinden bakabilirsiniz


Burak Tarafından 11.09.2013, 14:02 ' da eklendi.

 


Cevapla

geçen yıl istanbulda bir meslek lisesinde ücretli ing. öğretmenliği yaptım,branşım almanca,okul müdür yardımcıları 4 tane açık olduğunu söyledi ve ismimi aldılar,bizden milli eğitim açık kalan sayıyı isteyecek ve biz de sizin isminizi vercez yeniden istiyoruz sizi diye,bu şekilde şeyler söylediler,umarım aksilik çıkmaz da aynı okulda devam ederim,okulda 7 ingilizceciden 2 tane kadı benle 3 olcak , sizce ihtimalim nedir aynı okulda ?? okulumdan ayrılmak istemiyorum,ve en kötü şey de tüm öğrencilerimin beni kadrolu olarak bilmesi,ücretli olduğumuzu söyleyemiyoruz maalesef.


Öğretmen Haberleri Tarafından 12.09.2013, 13:31 ' da eklendi.

 


Cevapla

Umarım sıkıntı olmaz hocam


ali alptegin Tarafından 11.09.2013, 14:38 ' da eklendi.

 


Cevapla

iyi günler . ben bu yıl fen edebiyat fakültesinden mezun oldum arkadaşlar ben ücretli öğretmenlik için din kültürü ve ahlak bilgisi dersine girebilmek için başvuru yapabilir miyim? beni bilgilendirirseniz çok sevinirim.


Öğretmen Haberleri Tarafından 12.09.2013, 13:31 ' da eklendi.

 


Cevapla

Yapabilirsiniz.


tuğba Tarafından 12.09.2013, 0:51 ' da eklendi.

 


Cevapla

iyi günler ben 1 hafta önce ücretli öğrtmenlik için başvurumu yaptım. ancak çevre okulları dolaştığımda ücretli öğretmenlerin çalışmaya başladıklarını gördüm. üstelik ilk atama sonuçları açıklanmadan okullara alınmışlar. içlerinde 2 yıllık mezun da vardı. Peki öncelik fakülte mezunlarının değil miydi? boşuna bekliyorum sanki.


Öğretmen Haberleri Tarafından 12.09.2013, 13:30 ' da eklendi.

 


Cevapla

ücretli öğretmen değildir. ücretli öğretmenler daha görevlerine başlayamazlar çünkü okullar haftaya açılıyor. seminer döneminde maaş almaları bile mümkün değil.


Hülya Tarafından 12.09.2013, 11:57 ' da eklendi.

 


Cevapla

ben Van’da ücretli öğretmenlik yapmak istiyorum internet üzerinde başvuru yapılıyor galiba ama ben başvuru formunu bulamadım bu konuda bana yardımcı olabilir misiniz??


Öğretmen Haberleri Tarafından 12.09.2013, 13:29 ' da eklendi.

 


Cevapla

hatice nur Tarafından 12.09.2013, 14:09 ' da eklendi.

 


Cevapla

ARTIK SONUÇLARI AÇIKLASALAR ÇOK MERAK EDİYORUZ SONUÇLAR AÇIKLANDIĞINDA NERDEN ÖĞRENEBİLİRİZ SONUÇLARI


Öğretmen Haberleri Tarafından 12.09.2013, 14:22 ' da eklendi.

 


Cevapla

il mem sitesinden


tuğba Tarafından 12.09.2013, 14:42 ' da eklendi.

 


Cevapla

okul öncesi öğrencileri bir hafta önce başlıyorlar. uyum haftası olarak. ücretli öğretmen olduklarına eminim. çünkü müdürle konuştum. bu durumda benim şikayet etme hakkım var mı?


serdar Tarafından 13.09.2013, 19:43 ' da eklendi.

 


Cevapla

iyi günler, benim bir sorum olacak. ben t.d.e mezunuyum ve pedagojk formasyon aldım, ücretliği öğretmenliğe başvurdum bana görev verilmediği halde açık öğretimden işletme bitirmiş bir arkadaşa görev verilmiş. öncelik sırası neye göre belirleniyor?? benim bu duruma itiraz etme hakkım var mı??


Öğretmen Haberleri Tarafından 14.09.2013, 10:11 ' da eklendi.

 


Cevapla

maalesef belli bir kriter yok aslında. genel olarak
1-eğitim fakültesi
2-lisans
3-açık öğretim lisans
4-ön lisans mezunları

Ama bunlardan daha da önemlisi alım yapılacak branşa olan uygunluk.Mesela bilişim teknoloji öğretmenliği için alım yapılacak. 2 başvuru var. Biri sizsiniz diğeri ise işletme mezunu olan ama bilgisayar sertifikaları olan önlisans mezunu biri. Meb tabi ki daha uygun olduğu için önlisans mezunu olan kişiyi alır.

Bir diğer ihtimal işletme mezunu kişi geçtiğimiz yıl başka okulda ücretli öğretmen olarak çalışmıstır. Okul müdürü de meb e ismini vermiştir. Öncelikli olması için.

Bir dğer ihtimali de söylemeye dilim varmıyor ama tahmin edebileceğiniz gibi torpil.


ayse Tarafından 13.09.2013, 20:25 ' da eklendi.

 


Cevapla

konya ilce mıllı egıtıme basvurumu yaptım ıktısat mezunuyum olabılır mıyım ne zaman bellı olur tesekkur ederım


Öğretmen Haberleri Tarafından 14.09.2013, 10:12 ' da eklendi.

 


Cevapla

olabilirsiniz tabi.açık çoksa. 1 hafta içinde tüm illerin açıklaması gerek.


gazi Tarafından 13.09.2013, 23:38 ' da eklendi.

 


Cevapla

Milli Eğitim Müdürlükleri haftasonu açık oluyor mu ücretli öğretmenlik sonuçları için haftasonu arama olabilir mi ?


Öğretmen Haberleri Tarafından 14.09.2013, 10:13 ' da eklendi.

 


Cevapla

toplantı vs vardır buyuk ihtimalle. şansınızı deneyebilirsiniz.


serdar Tarafından 14.09.2013, 19:26 ' da eklendi.

 


Cevapla

verdiğiniz bilgi için teşekkürler, haklısınız her ne kadar söylemeye dilimiz varmasa da öyle bir durum söz konusu olabilir malesef torpil… benim bu duruma itiraz etme hakkım var mı?? yani il milli eğitim müdürlüğüne vs gibi. şimdiden teşekkürler.


Öğretmen Haberleri Tarafından 15.09.2013, 10:10 ' da eklendi.

 


Cevapla

Sanmıyorum. Çünkü ücretli öğretmenlik için genel bir mevzuat yok. Kanaat kullandım diyip çıkabilirler. Ama yine de itiraz edin. Vicdanlı bir şube müdürü varsa eğer sıkıntınızla ilgilenebilir.


ayşe Tarafından 14.09.2013, 20:51 ' da eklendi.

 


Cevapla

merhaba. konya karatay ve selçuklu ilçe memlere başvuru yaptım. ingiliz dili mezunuyum.formasyonum yok. hala haber gelmedi okullar açılacak. şansım var mı sizce ? teşekkürler


ayse Tarafından 14.09.2013, 21:11 ' da eklendi.

 


Cevapla

bir şey daha sormak istiyorum. arkadaşımı bugün karatay ilçe memden aradılar o da ing. dili ona çıktı. ilçe mem sonuçları bir günde belli olup aynı gün içinde hak kazananları ararlar mı hepsini, yoksa bu arama işlemi/ sonuçları açıklama işlemi 1 kaç gün sürer mi diğer hak kazanlar için ?


Öğretmen Haberleri Tarafından 15.09.2013, 12:03 ' da eklendi.

 


Cevapla

birkaç gün sürebilir. yüzlerce kişi alınıyor sonuçta. şansınız var tabi ama bu sene ingilizce öğretmenliğine kadrolu alım çok fazla oldu. karatay’da açık kaldı mı bilemiyorum


handan sedef Tarafından 15.09.2013, 16:00 ' da eklendi.

 


Cevapla

bu sene üğcretli sınıf öğretmenliği kaldırıldımı?


Öğretmen Haberleri Tarafından 15.09.2013, 17:56 ' da eklendi.

 


Cevapla

hayır kaldırılmadı. bazı yerlerde sınıf öğretmenliği fazlalılığı olustugu için alım yapılmayacak


Özge Tarafından 16.09.2013, 0:13 ' da eklendi.

 


Cevapla

Merhabalar. Ben Çocuk Gelişimi ve Eğitimi bölümünden bu sene mezun oldum önlisans mezunuyum ve herhangi bir meslek lisesinde ücretli öğretmenlik yapmak istiyorum. Bugün benimle aynı bölümden mezun olan bir arkadaşımı aradılar yarın başlayabilirsiniz diye. benim şansım nedir ? ne yaparsam bu şansı artırabilirim ya da bu süreci hızlandırabilirim ? teşekkürler.


Öğretmen Haberleri Tarafından 16.09.2013, 0:54 ' da eklendi.

 


Cevapla

şansınız var elbette. bulundugunuz bölgede acık coksa neden olmasın.


Özge Tarafından 16.09.2013, 2:07 ' da eklendi.

 


Cevapla

peki açık olup olmadığını nereden öğrenebilirim ?


Öğretmen Haberleri Tarafından 16.09.2013, 9:04 ' da eklendi.

 


Cevapla

milli eğitim atama bölümünü arayabilirsiniz


HATİCE NUR Tarafından 16.09.2013, 9:53 ' da eklendi.

 


Cevapla

henuz daha aramadılar bizi okullar açıldı ek atama sonuçlarını mı bekliyolar öyleyse daha 1 hafta var ona nasıl olacak


seher kocabaş Tarafından 16.09.2013, 11:49 ' da eklendi.

 


Cevapla

bugun okullar acıldı hala acıklanmadı.sitede mi acıklanıcak bızzat bızı mı arayacaklar…


Öğretmen Haberleri Tarafından 18.09.2013, 21:01 ' da eklendi.

 


Cevapla

genelde aranıyor


elif Tarafından 16.09.2013, 15:16 ' da eklendi.

 


Cevapla

ankara altındağ/keçiören ücretli öğretmenlik başvuruları bitti mi


abdulkadir yahşi Tarafından 17.09.2013, 11:39 ' da eklendi.

 


Cevapla

sakarya üniversitesi fen edebiyat fakültesi türk dili edebiyatı mezunuyum ücretli öğretmenlik yapmak istiyorum ilgilenmeniz dileğiyle iyi günler


Öğretmen Haberleri Tarafından 18.09.2013, 20:58 ' da eklendi.

 


Cevapla

buraya değil istediğiniz ilçeye basvuru yapmanız gerekiyor


ayse Tarafından 17.09.2013, 17:06 ' da eklendi.

 


Cevapla

https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dEs5LU1sT0xsVDNaNDkwTlFzTmJqd1E6MQ

uşak il mem ücretli başvurusu için bu link hala geçerli mi ?


Öğretmen Haberleri Tarafından 18.09.2013, 20:58 ' da eklendi.

 


Cevapla

evet


Gözde Tarafından 19.09.2013, 4:42 ' da eklendi.

 


Cevapla

Merhaba Kadıköy ücretli öğretmenlik alımına başladımı? Sitede bi yazı yada online başvuru göremedim.Yardımcı olursanız sevinirim.


Öğretmen Haberleri Tarafından 19.09.2013, 8:53 ' da eklendi.

 


Cevapla

ilceler hakkında pek bilgimiz yok.


çiğdem Tarafından 19.09.2013, 18:25 ' da eklendi.

 


turızm rehberlıgı mezunuyum(ön lisans) mersınde ıngılızce ogretmenlıgı yapabılır mıyım simdiden sonra basvuru yapılabılıyor mu


abdulkadir Tarafından 22.09.2013, 10:52 ' da eklendi.

 


Cevapla

iyi günler ben abdulkadir yahşi ücretli öğretmenlik için başvurmuştun sonucu bekliyorum bu sonuçlar ne zaman belli oluyor öğrenmek istiyorum


Ayşegül Tarafından 22.09.2013, 13:19 ' da eklendi.

 


Cevapla

Ücretli öğretmenlik için Uşak ve ilçeleri için elektronik başvuru formu doldurmuştum ama hala dönmediler. Böyle başvuru yeterli mi? Arkadaşlar kendi bulundukları yerlere gerekli belgelerle başvurmuşlar. İhtiyaç olsa ararlardı değil mi? Bir de bu işlerde de torpil döndüğü söyleniyor. İllaki tanıdık mı olmak lazım anlayamıyorum.


Ayşegül Tarafından 23.09.2013, 12:04 ' da eklendi.

 


Cevapla

Eğitim fakültesi sınıf öğretmenliği mezunuyum ama hala bekliyorum. Atanamayınca ücretli öğretmenlik yapıyım dedim ama ne yazık ki dönmediler.


Melis Tarafından 26.09.2013, 14:38 ' da eklendi.

 


Cevapla

Üniversiteden yeni mezun oldum ve turizm öğrencisiyim deneyimim yok ama bende başvuru yapsam alınabilir miyim ?


Öğretmen Haberleri Tarafından 26.09.2013, 19:31 ' da eklendi.

 


Cevapla

basvurular genelde bitti


songül Tarafından 02.10.2013, 12:03 ' da eklendi.

 


Cevapla

üçretli öğretmenlik alımları ekim kasım ayında da olacak mı ? tşk.


sadet balçın Tarafından 09.10.2013, 20:46 ' da eklendi.

 


Cevapla

merhaba ben bu sene kpss den 61 puan aldım ve atanamadım branşım anasınıfı öğretmenliği ücretli öğretmenliğe başvurmuştum ve yeni açılacak olan bir anaokulunun müdürü beni aradı ve görüşmeye gittim benden evraklarımı istedi 2 gün içerisinde evraklarımı teslim ettim okulun müdürüne fakat okul resmi olarak 07.10.2013 tarihinde öğrenci almaya başlayacağını söyledi. evraklarımı okul açılmadan 15 gün önce teslim etmiştim bu süre zarfında da yani okul açılana kadar müdür her gün bizi okula çağırdı cumartesileri de dahil olmak üzere normal mesai gibi sabah dokuzdan akşam beşlere kadar diğer 4 ücretli öğretmen arkadaşımla beraber okula gidip geldik okula gelen velilerle ilgilenip kayıtlara baktık müdürü ise görevli olduğu diğer okulla ilgilenip öğleden sonra anaokuluna uğruyordu. kayıtlar artınca müdür ilçeden 3 öğretmen daha istedi. bu arada biz dört öğretmen guruplarımızı belirlemiştik ve ben yarım gün olmak istediğimi söylemiştim müdüre müdür de tamam demişti daha sonra aradan bir kaç gün geçtikten sonra grupları değiştireceğini söyledi ama herhangi bir açıklama yapmadı. biz bu arada hala okula gelip gitmeye devam ettik . çocukları 03.10.2013 ve 04.10.2013 tarihleri arasında uyuma aldı ve 2 gün çalıştık üç saat çocuklarla ilgilendik velilerle tanıştık. 04.10.2013 tarihinde yani cuma günü bize 07.10.2013 tarihinde yani pazartesi günü çocukların okula resmen başlayacağını ve herkesin saat 08.00 okulda olması gerektiğini söyledi. pazartesi günü ilçeden gelen yeni öğretmenlerle beraber tam gün sınıflarına girdik bu arada müdür hala hiçbir açıklama yapmadı kimin tam gün kimin yarım gün olacağına dair öğlenci çocuklarda gelince yeni gelen öğretmen arkadaşı yarım gün sınıfına verdi ve beni tam gün sınıfında bıraktı bu durum üzerine müdürün yanına çıktım ve o gün velinin bir tanesinden gördüğüm çirkin muameleyi ve tam gün çalışmak istemediğimi söyleyerek cuma günü ayrılmak istediğimi söyledim. okul müdürü yanımda ilçeyi arayarak yeni bir ücretli öğretmenin ismini aldı ve bana ücretli öğretmenin ne kadar kolay bulunduğunu söyledi okul müdürünün ve o velinin yaptığı muamele karşısında sinirlerim çok bozuldu ve eve gidince müdüre mesaj atarak yarın okula gelmeyeceğimi bildirdim beni 15 gün boyunca okula getirip kendi işlerini yaptırdı ve verdiği sözü tutmayarak beni aptal yerine koydu pazartesi yeni gelen öğretmene yarım gün sınıfını verdi. salı günü yani 08.10.2013 tarihin de iş başı yapmadım benim sınıfımı da mevcudu az olan diğer tam gün arkadaşın sınıfına vermiş o gün aynı gün içerisinde ben saat 16.30 gibi okula istifamı vermek için gittim fakat bana kullandığı kelimeler çok çirkin oldu ve tehdit edercesine bu yaptığımı (salı günü okula gitmememi) gerekli yerlere rapor edeceğini bildirdi. benim öğrenmek istediğim bir gün çalıştım resmi olarak ve istifa ettim müdürün benim hakkımda yazacağı haksız rapor benim çalışmamı ne şekilde etkiler ücretli öğretmen olarak görev alabilir miyim bir daha ve kendi hakkımı aramak için nereye başvurmalıyım benimde aynı şekilde müdürü şikayet edebileceğim bir birim var mı? sorumu cevaplarsanız çok sevinirim şimdiden teşekkürler.


Sadet balçın Tarafından 09.10.2013, 20:52 ' da eklendi.

 


Cevapla

SORUMU CVPLARSANIZ ÇOK SEVİNİRİM


sumeyra Tarafından 09.10.2013, 23:02 ' da eklendi.

 


Cevapla

meslek lisesi çocuk gelişimi mezunuyum ama önlisans diplomamda var ücretli öğretmenlik başvursu yapabiliyorum mu,kpss puanı gerekiyomu


hilal Tarafından 12.10.2013, 22:48 ' da eklendi.

 


Cevapla

ben de aöf işletme mezunuyum ayrıca ilahiyat önlisans okuyorum din derslerine girebilirmiyim?teşekkürler


Öğretmen Haberleri Tarafından 14.10.2013, 23:33 ' da eklendi.

 


Cevapla

öncelikle eğitim ve lisans mezunları sonra sıra size gelir.ama din k.dersine girebilirsiniz


meral Tarafından 13.10.2013, 16:00 ' da eklendi.

 


Cevapla

Merhaba ben İngilizce öğretmenliği okuyorum. Nasipse ocakta mezun oluyorum. 2. dönem için ücretli öğretmenlik düşünüyorum. Başvuru yapma hakkım olur mu? Olursa ne zaman yapmam gerekir?


Öğretmen Haberleri Tarafından 14.10.2013, 23:31 ' da eklendi.

 


Cevapla

ücretliye her zaman başvurabilirsiniz.ihtiyaç oldukça alım da olacaktır


meral Tarafından 15.10.2013, 23:48 ' da eklendi.

 


Cevapla

Bilgi için çok teşekkür ederim…:)


tuba Tarafından 18.10.2013, 17:53 ' da eklendi.

 


Cevapla

İkinci dönem için ayrıca ücretli öğretmen alınıyor mu acaba?


Öğretmen Haberleri Tarafından 27.10.2013, 16:16 ' da eklendi.

 


Cevapla

evet a
lınır


zehra Tarafından 24.10.2013, 19:35 ' da eklendi.

 


Cevapla

Yıl içinde ücretli öğretmenlik başvurusu yapılabilir mi? Yoksa başvurular eylül ayında mı son buluyor?


Öğretmen Haberleri Tarafından 27.10.2013, 16:10 ' da eklendi.

 


Cevapla

başvuru tarihleri geçti.şimdi olur da ücretli öğretmen ihtiyacı olursa ilk başvuru listesinden alınır.ama dönem sonunda ilçeye bireysel başvuru da yapılabilir.


güneşş err Tarafından 25.10.2013, 16:07 ' da eklendi.

 


Cevapla

ön lisans 1. sınıf ilahiyat öğrencisiyim. ücretli din kültürü öğretmenliği yapabilir miyim evet ise başvuruları
ne zaman cevaplarsanız çok ama çook memnun kalırım allah razı olsun


Öğretmen Haberleri Tarafından 27.10.2013, 16:07 ' da eklendi.

 


Cevapla

başvururlar genelde her sene başında alınır.sizden önce lisans ve önlisans mezunları alınır.eğer hala eksikse yapabilirsiniz.ama bu da çok zor


murat Tarafından 01.11.2013, 19:23 ' da eklendi.

 


Cevapla

ikinci dönem de başvurular oluyor mu acaba ?


Öğretmen Haberleri Tarafından 01.11.2013, 19:44 ' da eklendi.

 


Cevapla

evet oluyor.yok derlerse de siz elden başvuru yapın…


teslime Tarafından 13.11.2013, 19:39 ' da eklendi.

 


Cevapla

siirt mem ücretli ögretmen başvurusu yaptım ancak kpss puanı istediler 2012 kpss puanını götürdüm formasyonum olmadığı için kabul edilmedi ama ben geçen yıl yapmıştım ve bu yıl da başka arkadaşım formasyonu olmadığı halde yapıyor bilgilendirirseniz çok memnun olurum teşekkür ederim


başak Tarafından 17.12.2013, 19:13 ' da eklendi.

 


Cevapla

aöf edebiyat 3. sınıf öğrencileri de başvurabilirler mi acaba tesekkürler


Öğretmen Haberleri Tarafından 18.12.2013, 7:00 ' da eklendi.

 


Cevapla

diplamanız olmadığı için başvuru yapamazsınız


Adınız Tarafından 18.12.2013, 18:08 ' da eklendi.

 


Cevapla

merhhabalar ben lise mezunuyum doguda gonullu ogretmenlik yapabilirmiyim


dilek Tarafından 21.01.2014, 21:49 ' da eklendi.

 


Cevapla

mrb ben Anadolu ticaret meslek lisesi mezunuyum 2 yıllık bilgisayar programcılığı okudum fakat hala bitiremedim. bu durumda ücretli öğretmenlik yapabilirmiyim ? benim artım küçük bir ilçede yaşamam.


Leyla Tarafından 26.01.2014, 17:49 ' da eklendi.

 


Cevapla

2yıllık inşaat teknikerliği okudum.Yaşadığım yerdeki meslek liselerinde ücretli öğretmenlik yapma şansım var mı acaba ?


Öğretmen Haberleri Tarafından 29.01.2014, 9:58 ' da eklendi.

 


Cevapla

Acık varsa evet


MÜZEYYEN Tarafından 30.01.2014, 16:16 ' da eklendi.

 


Cevapla

ÜNİVRSTE 2 .SINIF ÖGRENCİSYM EDEBİYAT BÖLÜMÜ 2 SINIFM BİTTİĞİDE ÜCRETLİ ÖĞRETMENLİK YAPABİLİRMYM


MÜZEYYEN NİGAR YILDIRM Tarafından 30.01.2014, 16:28 ' da eklendi.

 


Cevapla

BEN EDEB BÖLÜMÜ 2. SNIF ÖĞRENCSYM 2 SINFN SONUNDA ÖNLİSANS YAZIMI ALIRSM ÜCRETLİ ÖĞRMNLK YAPABLRMYM


MÜZEYYEN NİGAR YILDIRM Tarafından 01.02.2014, 12:56 ' da eklendi.

 


Cevapla

ABİM MEKATRONİK BÖLÜMÜ MESLEK YÜKSEKOKULUNDAN MEZUN OLDU ACABA ÜCRETLİ ÖĞRETMENLİK YAPABİLİRMİ .ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM BİLGİNİZE


asdfgh Tarafından 11.02.2014, 20:32 ' da eklendi.

 


Cevapla

meslek lisesi mezunuym anaokullarnda ucretli ogretmenlik yapabilirmiyim?


rumeysaaa Tarafından 21.02.2014, 13:49 ' da eklendi.

 


Cevapla

ben ilahiyat 1. sınıf öğrencisiyim, ikinci sınıfı bitirdikten sonra uzaktan eğitime geçip ücretli ögretmenlik yapmak istiyorum mümkün mü? gerekli olan şartları var mı


Öğretmen Haberleri Tarafından 14.03.2014, 9:18 ' da eklendi.

 


Cevapla

ihtiyaç varsa evet mümkün.ama öncelik lisans mezunlarında.


birsen çelik Tarafından 04.03.2014, 15:51 ' da eklendi.

 


Cevapla

Benim sorum şu 40 yaşdan sonra öğretmen olan kişiler özel okullarda veya dersanelerde öğretmenlik yapabilirmi kpss ye girmek gerekirmi


rukiye Tarafından 07.03.2014, 11:41 ' da eklendi.

 


Cevapla

ben 3.sınıfım ama 2.sınıftan tek dersim kaldı 3.sınıfın butun derslerinide verdım ama 2.sınıftan tek dersim kaldı ben ücretli ögretmenlik yapabilirmiyim…


sude Tarafından 13.03.2014, 14:37 ' da eklendi.

 


Cevapla

aöf turk dılı ve edebıyat mezunuyum formasyonum da yok bu şekilde ücretli öğretmenlik yapabilir mıyım?


Öğretmen Haberleri Tarafından 14.03.2014, 9:16 ' da eklendi.

 


Cevapla

evet yapabilirsiniz.


Öğretmen Haberleri Tarafından 14.03.2014, 9:17 ' da eklendi.

 


Cevapla

sizden lisans diploması isteyecekler.bu yüzden zor görünüyor.


tuğba Tarafından 14.03.2014, 17:11 ' da eklendi.

 


Cevapla

merhaba ben aöf adalet mezunuyum çiğli meb böyle bir branşın olmadığını söyledi acaba izmirde hangi ilçede adalet var biliyor musunuz ve izmirde adaletten yerleşen var mı?


zeynep su Tarafından 03.04.2014, 21:09 ' da eklendi.

 


Cevapla

nasıl ya bir insanda bu kadar da şansızlık olmaz ki bende ücretli öğretmenlik için başvuru yapacaktım bende kayserideyim nasıl öyle bir bölüm olmazki bende adalet mezunuyum allahım sabır ver biz hiç bir yere giremeyecekmiyiz tezgahtar olarak bile bizi almıyorlar bi de adalet mezunları açıkta kalmıyor diyorlar bizim tek yardımcımız allah bol bol dua edelim kardeşim


DUYGU KARAKAŞ Tarafından 29.03.2014, 11:19 ' da eklendi.

 


Cevapla

ÜCRETLİ ÖĞRETMEN ATAMALARI SONUCU NEREDE NE ZAMAN NE ŞEKİLDE AÇIKLANIR


ayşe Tarafından 03.04.2014, 13:21 ' da eklendi.

 


Cevapla