Öğretmen Haberleri, MEB Personel, Öğretmen Atamaları, KPSS Hoşgeldiniz.. Bugün


Ana Sayfa Eğitim Branş Branş 2013 Öğretmen Açıkları 30.03.2013 09:10
Branş Branş 2013 Öğretmen Açıkları

İşte MEB’in açıkladığı rakamlara göre “en güncel ÖĞRETMEN AÇIKLARI

1. Rehberlik : 16 bin 900

2. Din Kültürü : 15 bin 684

3. İngilizce : 12 bin 857

4. İlköğretim Matematik : 7 bin 601

5. Türkçe : 7 bin 163

6. Fen ve Teknoloji : 6 bin 820

7. Okul Öncesi : 6 bin 848

8. Zihinsel Engelliler : 6 bin 379

9. Sınıf Öğretmenliği : 6 bin 411

10. Beden Eğitimi : 6 bin 171

11. Edebiyat : 5 bin 840

12. Teknoloji Tasarım : 4 bin 600

13. Sosyal Bilgiler : 3 bin 600

14. Lise Matematik : 3 bin 600

Gelen Aramalar:2013 kpss öğretmen atamaları,2013 atamaları,kpss 2013 öğretmen atamaları,2013 ögretmen alımları,2013 ÖĞRETMEN ATAMASI,meb öğretmen atamaları 2013,kpss öğretmen atamaları 2013,almanca öğretmenliği atamaları,almanca öğretmenliği atamaları 2013,2013 ağustos atamaları

Sosyal Medya
Paylaş
Benzer Haberler
zeka oyunları kursu zeka oyunları kursu

Milli eğitim bakanlığı Öğretmen Yetiştirme ve Geliştirme Genel Müdürlüğü tarafından Zeka Oyunları Kursu düzenlenecektir. […]


ömer aygün Tarafından 06.04.2013, 15:33 ' da eklendi.

 


Cevapla

elektrik öğretmenliği mezunuyum herhangi bir teknik öğretmenlikle alakalı açık yok mu ?


emrah Tarafından 16.04.2013, 18:53 ' da eklendi.

 


Cevapla

ben de resim iş öğretmenliği mezunuyum bu nasıl iş bizim bölüm de de mi açık yok resim öğretmenliğini adamdan saymıyorlar mı ?


emel Tarafından 17.04.2013, 20:42 ' da eklendi.

 


Cevapla

Ucretli ogretmenlikle acik kamepaniyor sanirim.resim ogretmeniyim atama verilmedigi gibi alakali bolumleride alalasiz atamalarla onumuz kapatiliyor.


derya Tarafından 07.05.2013, 22:05 ' da eklendi.

 


Cevapla

ya bu nabi ne yapmaya calısıyor. adam atanmamamız için elinden geleni yapıyor. onun hic mı cocukları yok. dogrusu cocugu olsa ögretmen mı olur vali yapar başımıza koyar.Allah yanına bırakmasın .Alan sınavı ıcın izmir istanbul ankara diyor parasını versın gidelim


almanca öğretmeni Tarafından 08.05.2013, 13:29 ' da eklendi.

 


Cevapla

Almanca Öğretmenleri ölsün madem! hem 9. sınıflara seçmeli Alman Dili Eğitimi dersi getiriliyor. Hem de ilköğretime Almanca dersi gelse nasıl olur denilen 2 yıllık pilot uygulamalar yapılıyor.. ama sonuç: liselerde 2 kişilik gözüken norm kadroda 1 kadrolu öğretmen yer alıyor. Doğru, o bir adet Almanca Öğretmeni nasıl Ek ders ücreti alacak… nasıl olsa ücretli öğretmenlerle açık, yarım günlük sigorta ve ders saati 8 küsür liradan halledilebiliyor… madem öyle neden hala üniversitelerde Almanca öğretmeni eğitiyorsunuz. Üstelik zar zor takıntılı hocalarla boşu boşuna dönem kaybı yapan arkadaşlar var.. üstüne üstlük 120tl sınav parası isteniyor. Yahu külçe altın bile daha ucuz.. 40 bin öğretmenden sadece 3 Almanca 1 Fransızca atandı.. kime söylesem şok oluyor… bu 120 lirayı verip sınava girsen olmuyor, girmesen olmuyor.


ali riza sabas Tarafından 23.05.2013, 9:35 ' da eklendi.

 


Cevapla

nasil olurda EDEBİYAT ta bu kadar az bi rakam verebiliyorlar ki ? 17- 20 bin Edebiyatci ortalikta ışsiz geziyor ve bunun yaninda da 10-13 bin T.Dili ve Edebiyat ci aciği var devlet okullarinda…Okullarda yalnizca belirtilen rakamin dişinda ÜCRETLİ Edebiyat öğretmeni calişiyor ve hala da cok buyuk oranda dersler boş geciyor… 2 saat Dil veAnlatim dersi,,,3 saatte Edebiyat dersi veriliyor ama boş geciyor bu dersler


ramazan Tarafından 31.05.2013, 10:01 ' da eklendi.

 


Cevapla

fen ve teknoloji bölümünde 2012 de 3000 öğretmen alında 2013 te en az 3500 alınması lazım ilk ve ortaöğretim de bu kadar boşluk varken birde bilim insanları yetiştirir bir bölüm olduğu halde neden bu kadar az alınır anlamıyorum


yanlış bilgilendirme Tarafından 23.06.2013, 23:25 ' da eklendi.

 


Cevapla

Bu nasıl haber anlamadım…

Teknoloji tasarımdan 790 norm fazlası var.. 4600 ihtiyaç yazmışlar.

Bilişim teknolojilerinden 6300 açık var. Adı bile geçmemiş..

Bu bilgilere itibar etmeyin sayın öğretmen arkadaşlarım…

Nereden mi biliyorum. Meb mebbis yöneticisim. Yazdıklarım bilgiler son borm güncellenmelerinden sonra oluşan açık ve norm fazlası sayılarıdır..


Bilişimci Tarafından 09.09.2013, 17:36 ' da eklendi.

 


Cevapla