Öğretmen Haberleri, MEB Personel, Öğretmen Atamaları, KPSS Hoşgeldiniz.. Bugün


Ana Sayfa Atamalar Ücretli Öğretmenlik Başvuru Sonuçları 12.09.2013 20:27
Ücretli Öğretmenlik Başvuru Sonuçları

Sitemizin yorum bölümünden ve facebook sayfamızdan yüzlerce kere bu soru sorulduğu için bu konuyla ilgili yazı yazma gereksinimi hissettik. başvuru sonuçları il-ilçe milli eğitim müdürlüklerinin web sayfalarından açıklanacaktır. Her il çalışmalarını bitirdiği zaman sonuçları yayınlayacaktır. Sonuçların açıklanması için sabit bir tarih yoktur. Kimisi pazartesi açıklar kimisi salı kimisi de çarşamba. Bu yüzden başvuruda bulunduğunuz il-ilçenin web sitesini takip edin.

Sonuçlar neden bu kadar gecikti?

Sonuçlar gecikti diye birşey yok. İlk atamalar daha yeni yapıldı. Atanan öğretmenlerin büyük bir kısmı daha görevlerine başlamadı. Haliyle normlar belli olmadığı için ücretli öğretmen görevlendirmeleri yapılabilmiş değil. Bu yüzden ücretli öğretmenlik başvurularının bu zamana sarkması normaldir.

ne zaman açıklanır?

Özür grubu ve ilk atamalar yapıldığı için normlarda değişmeler oldu. Normlar en kısa sürede güncellenir ve 1 hafta içerisinde ücretli öğretmenlik görevlendirmeleri başlatılır.

M.A / OgretmenHaberleri.Com

Bu yazının tüm hakları ogretmenhaberleri.com‘a aittir. Aktif link verilmeden alıntı yapılamaz.
Gelen Aramalar:ücretli öğretmenlik sonuçları 2014,ücretli öğretmenlik sonuçları ne zaman belli olur 2014,TARSUS MEB,ücretli öğretme sonuçları,mersin ücretli öğretmenlik sonuçları,2014 ücretli öğretmenlik sonuçları ne zaman belli olur,gaziosmanpasa ucretli ogretmenlik sonuclari,selçuklu meb ücretli öğretmenlik sonuçları,gop ucretli ogretmenlik sonuclari,van ücretli öğretmenlik sonuçları

Sosyal Medya
Paylaş
Benzer Haberler
zeka oyunları kursu zeka oyunları kursu

Milli eğitim bakanlığı Öğretmen Yetiştirme ve Geliştirme Genel Müdürlüğü tarafından Zeka Oyunları Kursu düzenlenecektir. […]


serdar Tarafından 14.09.2013, 1:27 ' da eklendi.

 


Cevapla

sayın site yöneticileri bir soru sordum akşamüstü ücretli öğretmenlikle ilgili bir önceki ücretli öğretmenlik haberinizde. haberinizi sanırım komple kaldırdınız bulamıyorum. bana yardımcı olursanız sevinirim. iyi çalışmalar.


Öğretmen Haberleri Tarafından 14.09.2013, 10:13 ' da eklendi.

 


Cevapla

esraa Tarafından 15.09.2013, 13:44 ' da eklendi.

 


Cevapla

eylül başında istanbulda iki ilçeye başvurdum bi haber yok okullar açıldıktan sonrada çağırılma ihtimali var mı yoksa artık umudu kesmeli miyim?


Öğretmen Haberleri Tarafından 15.09.2013, 13:51 ' da eklendi.

 


Cevapla

var tabi. bazı ilçeler sonuçları açıklamadılar bile. açıklayanların dahi sizi çağırma ihtimali vardır.


Adınız Tarafından 15.09.2013, 14:06 ' da eklendi.

 


Cevapla

ücretli öğretmen için bazı iller hala duyuru yapmadı acaba almayacakları için mi yapmadılar bir tahmininiz varmı acaba?


Öğretmen Haberleri Tarafından 15.09.2013, 14:09 ' da eklendi.

 


Cevapla

Bazı illerde değil açık norm fazlalığı var. Bu yüzden bazı illerin ücretli öğretmenlere gereksinimi yoktur. Sizin il neresi?


aslı Tarafından 15.09.2013, 14:08 ' da eklendi.

 


Cevapla

kurumlar kendi öğretmenlerini ek ders için gönderip ücretli açığını kapıyorlar. ben edirne de ücretliye başvurdum ancak şuan sadece kadrolu öğretmenlerin öğretmen ihtiyacını karşılamak için geçici görevlendirmeleri açıklandı. buda açığın kapandığını gösteriyor olabilir mi? bizim başvurular boşunamı yapıldı acaba


Öğretmen Haberleri Tarafından 15.09.2013, 14:11 ' da eklendi.

 


Cevapla

ASLI: Evet haklısınız. Branşların haftada en az 15 saate girmeleri gerekiyor. Giremeyenler başka okullardaki derslere girerek ücretli öğretmenlerin şansını düşürüyor. Norm fazlalıkların da dağıtılmasıyla beraber ücretli öğretmenlik başvuruları 3-4 gün içinde açıklanır sanırım.


Sevda Tarafından 15.09.2013, 14:15 ' da eklendi.

 


Cevapla

Ücretli öğretmenlik başvuruları devam eden yerler var mı? Özellikle Tunceli de başvuru yapıldı mı?


Öğretmen Haberleri Tarafından 15.09.2013, 14:49 ' da eklendi.

 


Cevapla

SEVDA: Evet devam ediyor çoğu yerde.Tunceli için yarın son.


abdulkadir Tarafından 15.09.2013, 15:01 ' da eklendi.

 


Cevapla

Antalya Ücretli Öğretmenlik Başvuru Formu , Başvuru Tarihleri … vs. Hakkında hiç bir bilgiye ulaşamıyorum. Bilgi verebilir misiniz


Öğretmen Haberleri Tarafından 15.09.2013, 15:25 ' da eklendi.

 


Cevapla

bu sene duyuru yapmamıslar.


Kübra Tarafından 15.09.2013, 17:47 ' da eklendi.

 


Cevapla

Peki bir bilginiz var mı Fatih ilçesi hakknda ne zaman donerler en gec ? ya da bir anormallik var mı hala aramadılar da?


merve Tarafından 15.09.2013, 16:08 ' da eklendi.

 


Cevapla

konya da meram karatay ve selçuklu ilçelerinin açıklanıp açıklanmadığı konusunda bi bilginiz var mı?


Öğretmen Haberleri Tarafından 15.09.2013, 17:57 ' da eklendi.

 


Cevapla

ilçeler hakkında maalesef bilgimiz yok


karakiz Tarafından 15.09.2013, 16:15 ' da eklendi.

 


Cevapla

niğde ücretli ögretmenlik ne zaman aciklanck acba?


Öğretmen Haberleri Tarafından 15.09.2013, 17:57 ' da eklendi.

 


Cevapla

açıklanması gerek. 2-3 gün içinde açıklanır sanırım


Kübra Tarafından 15.09.2013, 17:25 ' da eklendi.

 


Cevapla

Fatih ilçesine başvurdum ben ama istanbulda baska ilçelerin açıklanmasına ragmen hala aranmadım en gec ne zamana belli olur Fatih ilçesinin


Öğretmen Haberleri Tarafından 15.09.2013, 17:57 ' da eklendi.

 


Cevapla

açıklanması gerek ama sanırım normların dağıtılması bekleniyor. 2-3 gun içinde açıklanır


Nagihan Tarafından 15.09.2013, 21:14 ' da eklendi.

 


Cevapla

İstanbul da hangi ilçeler açıklandı acaba ? 5 ilçeye felan başvurdum ama hala herhangi bir dönüş olmadı.


Öğretmen Haberleri Tarafından 15.09.2013, 22:58 ' da eklendi.

 


Cevapla

ilçeleri maalesef takip edemiyoruz


berkan Tarafından 15.09.2013, 21:18 ' da eklendi.

 


Cevapla

İstanbul da 6 ilçe meb e başvuru yaptım hala arayan soran yok.. Yarın okullar açılıyor formasyonsuz fen edb fak. mezunyum. Öncelik hakkı eğitim fak. ve formasyonlu olanların sizce görevlendirilir miyim ?


Öğretmen Haberleri Tarafından 15.09.2013, 22:57 ' da eklendi.

 


Cevapla

istanbul da acık cok. ilk atamada cok fazla oldugu için göreve baslama ve ders saatleri işlemleri yapılıyordur. 3-4 gün içinde açıklanır sanırım.


BÜŞRA Tarafından 15.09.2013, 22:24 ' da eklendi.

 


Cevapla

iyi günler ücretli ögretmenlik sonuçları ne zaman açıklanır ankarada acaba ne zaman görev başı olur


Öğretmen Haberleri Tarafından 15.09.2013, 22:57 ' da eklendi.

 


Cevapla

3-4 gun içinde açıklanır ve hemen göreve başlarsanız görev verilirse


hüsniye koç Tarafından 15.09.2013, 23:59 ' da eklendi.

 


Cevapla

fatih ilçesi din külltürü dersi için başvurdum çok açık var diyorlar ama hala ses yok


Öğretmen Haberleri Tarafından 16.09.2013, 0:54 ' da eklendi.

 


Cevapla

cok acık vardı ama binlerce din kulturu ogretmeni alındı


cenk Tarafından 16.09.2013, 9:58 ' da eklendi.

 


Cevapla

ücretli öğretmenlik sonuçları internette mi paylaşılıyor. bir de başvurusu kabul edenlerin p10 puanı yazılıyor mu eğer internette paylaşılırsa


Öğretmen Haberleri Tarafından 16.09.2013, 10:19 ' da eklendi.

 


Cevapla

kimi ilçeler internet sitesinde yayınlıyor kimisi de telefonla arıyor.


arkeolog Tarafından 16.09.2013, 10:54 ' da eklendi.

 


Cevapla

Arkeoloji bölümü mezunuyum İstanbul Pendik İlçesine başvuru yaptım fakat daha arayan olmadı. Pendikle ilgili bir bilginiz var mıdır ? Arkeoloji mezunlarına çıkma ihtimali nedir ?


Demet Tarafından 16.09.2013, 15:39 ' da eklendi.

 


Cevapla

Arkadaşlar ben de ücretliye başvurdum kadıköy-maltepe ve kartal’a ancak hala arayan olmadı, bu ilçelere başvuran var mı?


Mehtap Tarafından 19.09.2013, 0:34 ' da eklendi.

 


Cevapla

Kadıköye başvuru nasıl yapılıyor ilçe mebe giderek mi yaptın


Öğretmen Haberleri Tarafından 19.09.2013, 8:53 ' da eklendi.

 


Cevapla

online basvuru


Muge Tarafından 20.09.2013, 9:09 ' da eklendi.

 


Cevapla

Arkadaslar Merhabalar, Kadikoy icin online formu bulamadim? Sizler nasil basvurdunuz acaba?
Saygilar.


zeynep Tarafından 16.09.2013, 15:47 ' da eklendi.

 


Cevapla

Mersin icin ucretli ogretmenlik sonuclari aciklandi mi nerden bakicam acaba


deniz Tarafından 18.09.2013, 12:51 ' da eklendi.

 


Cevapla

mersin mezitili akdeniz gülnar aydıncık acıklandi kadrolar dolmuş ama yenişehirden bir acıklama yok siz hangi ilceye basvurdnuz be branşınz?


Öğretmen Haberleri Tarafından 18.09.2013, 21:00 ' da eklendi.

 


Cevapla

il mem sitesinden acıklandıgında bkabilirsiniz.


nesrin Tarafından 16.09.2013, 15:51 ' da eklendi.

 


Cevapla

Merhaba ben gaziosmanpaşa meb.e başvurdum sonuçlara mebten baktım DEĞERLENDİRMEDE yazıyor bu nedemek şimdi anlayamadım ben,,,yardımınız için çok teşekkür ederim


berkan Tarafından 16.09.2013, 23:06 ' da eklendi.

 


Cevapla

bende Gaziosmanpaşa MEB e başvurdum ve aynı sonuç değerlendirme bende de yazıyor, kabul edilmedi anlamına geliyor, yıl içinde eksiğe göre değerlendirebilirler.


Öğretmen Haberleri Tarafından 18.09.2013, 21:00 ' da eklendi.

 


Cevapla

evet.yıl ıcındeki eksige göre degerlendirilirsiniz. okulunu begenmeyip hemen istifa edenler bile oluyor.


esra Tarafından 17.09.2013, 10:39 ' da eklendi.

 


Cevapla

felsefe grubu öğretmenleri rehber öğretmen olarak ücretli öğretmenlik yapabliyor mu


Öğretmen Haberleri Tarafından 18.09.2013, 20:59 ' da eklendi.

 


Cevapla

ücretli rehber öğretmeni calıstırmıyor illerin buyuk bir kısmı


nesrin Tarafından 17.09.2013, 10:40 ' da eklendi.

 


Cevapla

Offf:(((bu kötü oldu bende umutlanmıştım değerlendirmedeyim diye sanırım çağırmazlar artık ümidimi kestim gibi


Öğretmen Haberleri Tarafından 18.09.2013, 20:59 ' da eklendi.

 


Cevapla

bazı ilçeler daha alım yapmadı. ümitsiz olmayın.


sibel Tarafından 17.09.2013, 14:50 ' da eklendi.

 


Cevapla

ya ücretli öğretmenlik sonuçlarına nereden bakılıyor?


Öğretmen Haberleri Tarafından 18.09.2013, 20:58 ' da eklendi.

 


Cevapla

genelde ilçe mem arıyor ya da web sitesinden duyuruyor.


GÜL Tarafından 17.09.2013, 15:20 ' da eklendi.

 


Cevapla

Arkadaşlar merhaba,pendik meb yada sultanbeyli meb dan aranan var mı?


gamze Tarafından 18.09.2013, 18:25 ' da eklendi.

 


Cevapla

arkadaşlar merhaba,sultanbeyli yada pendikten ücretli öğretmenlik için aranan var mı?


Ters köşe Tarafından 18.09.2013, 20:39 ' da eklendi.

 


Cevapla

Arkadaşlarıma da sordum. Kimseyi aramamışlar ya ücretli için acaba devlet bize ters köşe mi yapıyor? Ne zaman arayacaklar ya da gerçekten hiç mi aranacaklar? Bilgilendirirseniz sevinirim. Teşk….


Öğretmen Haberleri Tarafından 18.09.2013, 20:57 ' da eklendi.

 


Cevapla

çoğu ilçe aramaya başladı. göreve başlayanlar var.(ör: benim okulum)


Adınız Tarafından 18.09.2013, 21:08 ' da eklendi.

 


Cevapla

arkadaslar maltepe ve kadıkoye basvuru yaptım ancak arayan olmadı okullarda acıldı aranma sansım hala varmı


Adınız Tarafından 18.09.2013, 21:10 ' da eklendi.

 


Cevapla

maltepe ve kadıkoy için aranan arkadaslar varmı


Defne Tarafından 20.09.2013, 17:50 ' da eklendi.

 


Cevapla

Merhaba kadıköye nasıl başvuru yaptınız sitede hiç bilgi yok ..


elifff Tarafından 18.09.2013, 22:46 ' da eklendi.

 


Cevapla

sizin okulunuz nerede ? hangi ilçede? ankara yenimahalleden aranan oldu mu acaba?


haluk çaha Tarafından 23.09.2013, 15:26 ' da eklendi.

 


Cevapla

VAN ERCİŞ sonuçları ne zaman açıklanıyor bide neye göre atanma oluyor kpss puanı etki ediyor mu ?


Mehtap Tarafından 19.09.2013, 0:15 ' da eklendi.

 


Cevapla

Ümraniye ya da Sancaktepe’den ücretli öğretmenlik için aranan var mı ? Ya da İstanbul Anadolu yakasından ?


elifff Tarafından 20.09.2013, 18:35 ' da eklendi.

 


Cevapla

”öğretmen haberleri” bizim okulda başlayan oldu ücretli öğretmenliğe demişsiniz? acaba okulunuz hangi il ve ilçede?


elifff Tarafından 21.09.2013, 12:55 ' da eklendi.

 


Cevapla

Ankara yenimahalleden aranan var mıııııı? biri beni duysun artık


Rabia Tarafından 22.09.2013, 17:28 ' da eklendi.

 


Cevapla

Merhaba, ankara yenimahalle ne zaman açıklanır acaba? Halen hiçbir ses yok. Yenimahalleden başvurupta aranan varmı?


tuba Tarafından 22.09.2013, 15:26 ' da eklendi.

 


Cevapla

ben urfadan başvuru yaptım.internet sitesinde tercihler kısmı var. bu ne manaya geliyor. henuz tercihler açılmadı diyor. okulumuzu bizmi tercih edecez


miray Tarafından 22.09.2013, 16:48 ' da eklendi.

 


Cevapla

keçiören ve sincanda üçretli ögretmenlik için aranan var mı?


Rabia Tarafından 22.09.2013, 19:58 ' da eklendi.

 


Cevapla

ankara yenimahalleden aranan varmı? Halen bir açıklama yok.


haluk çaha Tarafından 23.09.2013, 15:21 ' da eklendi.

 


Cevapla

ben ercişten öğretmenlik sonuçları ne zaman belli oluyor


mutlu Tarafından 23.09.2013, 15:22 ' da eklendi.

 


Cevapla

zonguldak ücretli öğretmenlik sonucları açıklandı mı?


meryem Tarafından 24.09.2013, 16:17 ' da eklendi.

 


Cevapla

mersin ilçeleri ücretli öğretmenlik sonuçları açıklandı mı?


cenk Tarafından 28.09.2013, 17:10 ' da eklendi.

 


Cevapla

admin size birşey soracatım bnim ücretli öğretmenlik başvurum kabul oldu. 30 saat yazıyordu bana verilen kağıtta ama okula gidince müdür yardımcısı 21 ders saati verdi. bunun için itiraz etmem mi gerekir. il milli eğitimin bana verdiği kağıtta 30 saat yazıyordu ama okula gidince bana 21 saat ders verdiler. bunun için ne yapmam gerekiyor acaba


Öğretmen Haberleri Tarafından 28.09.2013, 18:35 ' da eklendi.

 


Cevapla

okul müdürü ile anlasmaktan baska careniz yok. milli eğitim ders saatleri konusunda pek bilgi sahibi değildir aslında.


cenk Tarafından 30.09.2013, 15:13 ' da eklendi.

 


Cevapla

bana verilen kağıtta gireceği ders saati 30 yazıyordu. okula gittim 21 saat verildi. bunu bulundugum ildeki il milli eğitime soylersem bir çözüm önerirler mi size


esma Tarafından 29.09.2013, 19:52 ' da eklendi.

 


Cevapla

sayın site yöneticisi ben samsun çarşambaya ücretli öğretmenlik için başvurdum ama her hangi bir cevap gelmedi ne meb sitesinde yeni bir gelişme var nede aradılar şu saatten sonra aranma gibi bir durum olurmu?


esma Tarafından 30.09.2013, 13:34 ' da eklendi.

 


Cevapla

sayın site yöneticisi ben samsun çarşambaya ücretli öğretmenlik için başvurdum ama bu zaman oldu hala meb sitesindede açıklanmadı,telefonlada aranmadı şu saatten sonra çıkma gibi bir ihtimali olabilirmi?


Adınız Tarafından 02.10.2013, 15:11 ' da eklendi.

 


Cevapla

Merhaba ben ankarada ücretli öğretmenlik başvurusu yaptım sonuçlar açıklandı alınmamışım. Fakat internette başvurular hala devam ediyor gözüküyor. Aynı bölgede farklı derslerle tekrar başvuru yapmam mümkün mü?


yello Tarafından 18.12.2013, 1:12 ' da eklendi.

 


Cevapla

Sancaktepe ucretli ogretmenlik icin aranmadim mailde gelmedi sitesnde duyuruda yokk nerden ogrencem olumszda olsa kimler alinmis merak etmektym


Öğretmen Haberleri Tarafından 18.12.2013, 7:01 ' da eklendi.

 


Cevapla